پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تاکید آیت‌الله‌موحدی بر جلوگیری از تشتت آرا

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 292343
امام جمعه موقت تهران گفت: آقایان کاندیداها همان طور که احساس مسئولیت کردند و در انتخابات نام‌نویسی کردند، ‌ امیدوارم امروز تا فرصت هست احساس وظیفه و اعلام انصراف کنند تا یک نفر با رای بالا انتخاب شود.
تاکید آیت‌الله‌موحدی بر جلوگیری از تشتت آرا
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در جمع کارکنان سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها، گفت: امروز با توجه به شرایطی که جهان با آن روبرو شده و بیداری اسلامی روز به‌ روز در حال گسترش است، ایران اسلامی به نقطه امید در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات ایران در سرنوشت بیداری اسلامی نقش بسیار حساسی دارد،افزود: همگان باید با احساس مسئولیت در این انتخابات حاضر شده و با انتخاب فرد اصلح، نقشه‌های شومی که دشمنان برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده‌اند را خنثی کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شرکت در انتخابات مسئله بسیار مهمی است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد تاکید فراوان دارند و مردم ایران باید در روز انتخابات با حضوری منسجم و گسترده به ندای امام خامنه‌ای لبیک بگویند و بکوشند که یک نفر با رأی بسیار بالا انتخاب شود.

موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انصراف دو تن از کاندیدای انتخابات تصریح کرد: با انصراف آقایان حداد و عارف شاهد تجمیع آرا خواهیم بود‌.

وی اضافه ‌کرد: اگر رئیس جمهور ‌پشتوانه بالای رای داشته باشد ‌در عرصه بین‌الملل قدرت مانور بیشتری دارد و با اقتدار در مجامع بین‌الملل سخن خواهد گفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تعدد کاندیداها متذکر شد: آقایان هر‌چه سریع‌تر تصمیم بگیرند و بر روی یک نفر به توافق برسند تا ضمن جلوگیری از تشتت آرا، رئیس جمهور منتخب با رای بالا انتخاب شود.

موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه جلوگیری از تشتت آرا یکی از عوامل قدرت نظام است، گفت: نظام جمهوری اسلامی رئیس جمهوری با رای بالا می‌خواهد.

وی تاکید کرد: آقایان کاندیداها همان طور که احساس مسئولیت کردند و در انتخابات نام‌نویسی کردند، ‌ امیدوارم امروز تا فرصت هست احساس وظیفه و اعلام انصراف کنند تا یک نفر با رای بالا انتخاب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *