شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۳
به یاد حنجره‌ای که خاموش شد...

صاحب صوت صلوات خاصه امام رضا(ع) درگذشت

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 292252
خالق ماندگارترین نوای «صلوات خاصه امام رضا(ع)» صبح امروز در سن ۵۹ سالگی چشم از جهان فروبست اما صدای روح‌نواز او از خاطره‌ها محو نخواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «محمدرضا انصاریان» مداح و مرثیه‌خوان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) صبح امروز بر اثر عارضه قلبی در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت.

وی ماه گذشته و در آیین رونمایی از تألیفات جدید بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صلوات خاصه امام رضا(ع) را زمزمه کرد و حال و هوایی معنوی به این مراسم بخشید.

برای شنیدن این نوای به یاد ماندنی از لینک زیر اقدام کنید:



اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

خدایا رحمت فرست بر علی بن موسی الرضا(ع) امام با تقوا و پاک و حجت تو بر هر که روی زمین است و هر که زیر خاک، رحمت بسیار و تمام با برکت و پیوسته و پیاپی و دنبال هم، چنان بهترین رحمتی که بر یکی از اولیائت فرستادی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیماراسخ
روح بلندش شاد و در جنات عدن همجوار صاحبان عزیز این ایام الله باد.
نثار روح این عزیز که صدای ملکوتی اش تار دل همه ی عاشقان مقام شامخ رضوی را به ارتعاش درمی آورد فاتحه مع الصلوات.
خیلی ناراحت شدم شادی روحش صلوات
مداح مخلصی بود و صاحب نفس ،روحش شاد