جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

اظهارات کی‌روش پس از شکست لبنان

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 292159
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن ابراز خرسندی از برتری مقابل لبنان گفت:‌ زدن ۴ گل به هر تیمی کار سخت و دشواری است.
به گزارش جهان به نقل از  تسنیم، کارلوس کی‌روش بعد از برتری 4 بر صفر تیم ملی مقابل لبنان گفت:‌ ابتدا می خواهم این پیروزی را به تمام بازیکنانم که از ابتدا تا انتهای بازی با شور و نشاط بازی کردند و انگیزه بالایی داشتند، تبریک بگویم.
 
وی افزود: زدن 4 گل در هر بازی کار سخت و دشواری است. در این بازی 4 گل به تیم لبنان زدیم اما این فرصت را داشتیم که در دقایق آخر یک گل دیگر هم بزنیم. 
 
این مربی پرتغالی خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی در این بازی خوب بود. لبنان با چند مهاجم دنبال حمله بود اما ما در دستور کارمان این بوده که ریتم بازی خود را حفظ کرده و لبنان را تحت فشار قرار دهیم که با همین روش بازی به 4 گل رسیدیم.
 
کی‌روش با ابراز خرسندی از برتری تیمش گفت: با این برد تنها یک قدم روبه جلو برداشتیم و به جام جهانی نزدیک‌تر شدیم. من بازهم این پیروزی را به شاگردانم تبریک می گویم اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک بازی دیگر پیش رو داریم که مهمترین بازی ماست.
 
وی به اهمیت دیدار مقابل کره جنوبی اشاره و این بازی به یک فینال تشبیه کرد و گفت:‌در آن بازی تیم ایران در 2 زمین به میدان می رود، نخست زمینی که در آن دیدار کره جنوبی - ایران برگزار می شود و زمین دیگر ورزشگاهی است که در آن قطر با ازبکستان دیدار خواهد کرد.
 
 سرمربی تیم ملی تصریح کرد: سعی می کنیم در خاک کره جنوبی به امتیازات لازم برای صعود به جام جهانی برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *