جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

ولایتی:انصراف نمی‌دهم، تا آخر ایستاده‌ام

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 292095
علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از ظرفیت‌های مرزهای آبی و خاکی سیستان و بلوچستان به خوبی استفاده کرد.
ولایتی:انصراف نمی‌دهم، تا آخر ایستاده‌ام
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی اکبر ولایتی بعد از ظهر امروز در اجتماع مردم و حامیانش در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهارکرد: سلام می کنم به شما مردان و زنان غیور و مرزداران دلیر جمهوری اسلامی اسلامی ایران، کسانی که با همه مشکلات کویری و زیرساختی موجود در استان همچنان از وفادارترین مردم این میهن هستید.

وی افزود: از مردان و زنان تشیع و تسنن و سران طوایف و بزرگان که در این هوای گرم اجتماع پر شوری ایجاد کرده اید تشکر می کنم.

این کاندیدا ادامه داد: اگر مورد اعتماد شما مردم شریف قرار گرفتم و به ریاست دولت، به مقام خدمتگزاری برسم شعار من اخلاق مداری و ثبات در تصمیم گیری هاست.

وی تصریح کرد: من انصراف نمی دهم و تا آخر ایستاده ام.

ولایتی گفت: این استان سرشار از منابع و ظرفیت های مختلفی است که قابلیت رشد و ترقی را دارد.
وی تاکید کرداین استان از مرزهای طولانی آبی و خشکی برخوردار بوده که باید از این مرزها نهایت بهره را برد و مرز را تبدیل به فرصت کنیم.

ولایتی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان ، استانی است که نماد وحدت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي
عارف هم همين حرف ها رو زد
پس تعهدت نسبت به ائتلاف چه ميشود آقاي ولايتي جز خراب كردن راي اصولگرايان چيز ديگري ندارد
شهروند
تا آخر بایست ببینم کدوم قله رو فتح میکنی! بیچاره مردم....
آقاي ولايتي خيلي آدم خوبي بودي اما موقعيت شناس نيستي .اين را به عنوان سند درسوابق خودت داشته باش جز خراب كردنذ 1تا 2 ميليون راي كاري از پيش نمي بري. اين حرفا رادرسال 84 به لاريجاني هم گوشزد كردند ولي زير بار نرفت اميداوارم اين بار نيز خداوند كمك كند