چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
در گفتگوی تلفنی با هوشیار زیباری مطرح شد:

هیئت ایرانی برای مراقبت از زائران به عراق می رود

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 291948
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عراقی خود حمله تروریستی علیه زائران ایرانی در عراق را محکوم کرد و در این گفت‌وگو مقرر شد یک هیئت ایرانی برای چگونگی افزایش مراقبت‌های امنیتی عازم عراق شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، به دنبال حمله تروریستی اخیر به اتوبوس حامل زایران ایرانی وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با هوشیار زیباری همتای عراقی خود، این حمله تروریستی را محکوم کرد.

علی‌اکبر صالحی ضمن تاکید بر لزوم افزایش تمهیدات امنیتی نسبت به زائران کشورمان، خاطرنشان کرد: ضروری است دولت عراق نسبت به وظایف خود در حفظ و امنیت زائران عتبات مقدسه اهتمام لازم را معمول دارد.

هوشیار زیباری وزیر خارجه عراق نیز با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده و محکومیت این اقدام تروریستی گفت که کشورش در مقابله با این پدیده شوم و همچنین حفاظت از جان زائران عتبات مقدسه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در این گفت‌وگوی تلفنی مقرر شد یک هیئت ایرانی با حضور نهادهای ذیربط به منظور چگونگی افزایش مراقبت‌های امنیتی عازم عراق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *