پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

کوثری: شورای نگهبان حق بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها را دارد

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 291715
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به احتمال بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی در شورای نگهبان گفت: این شورا حق بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها را تا آخرین لحظه انتخابات دارد.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر احتمال بررسی مجدد صلاحیت حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه فردای شورای نگهبان گفت: بالاخره به همه کاندیداها گفته شده که تا آخرین روز و ساعت، همه گفته‌های آنها، حرکات، اقدامات و تحلیل‌هایشان زیر نظر شورای نگهبان است.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان دراین رابطه به همه کاندیداها توصیه داشته تا قانون را رعایت کنند.

نماینده مجلس با بیان اینکه فکر می‌کنم برآورد این جلسه در حد تذکر و تاکید بر کاندیدا خواهد بود، خاطرنشان کرد: در هر صورت همه باید به نظر شورای نگهبان تمکین کنند چراکه این نهاد، قانون را پیاده می‌کند و چون قانون را پیاده می‌کند، همه باید از آن تبعیت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ديگه از اين بهتر نمي شه راي اصلاح طلب ها يك دست شود واين كار يعني راي عارف رو بالا بردن و مظلوم نمايي كردن اين طيف است و يك فتنه جديد. با اين كار چه بسا مردم عامه رو تحريك كردن باشد بابا اينا راي نمي يارن چرا خودتان به آنها كمك ميكنيد تا رايشان يه كاسه بشه و خوراك رسانه هاي بيگانه بشه و مردم را بدگمان بكنيد واي از دست اين بي درايتيها