شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۰
۳

پناهیان:کناره‌گیری عارف به نفع روحانی بمعنای نابودی همیشگی تفکر اصلاح‌طلبی است

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 291505
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: اگر عارف به نفع روحانی کنار برود، این به معنای آن است که برای همیشه تفکر اصلاح‌طلبی نابود شده و امروز تفکر غربگرا در اداره کشور و سران اصلاح‌طلب در جامعه هیچ جایگاهی ندارند.
پناهیان:کناره‌گیری عارف به نفع روحانی بمعنای نابودی همیشگی تفکر اصلاح‌طلبی است
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان پس از آخرین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جلسه هفتگی هیئت محبین اهل بیت  قم در سخنرانی خود به نکاتی درباره این مناظره‌ها پرداخت و اظهار داشت: کناره‌گیری عارف به نفع روحانی یعنی سران اصلاح‌طلب هیچ جایگاهی در جامعه ندارند.

وی افزود: اگر آقای عارف به نفع آقای روحانی کنار برود، این یعنی برای همیشه تفکر اصلاح‌طلبی نابود شده است؛ یعنی امروز تفکر غربگرا در اداره کشور و سران اصلاح‌طلب در جامعه هیچ جایگاهی ندارند.

پناهیان با بیان اینکه تفکر اصلاح‌طلبی همان شعار جامعه مدنی به جای امت اسلامی است، علت تحریم‌ها و فشارها را امید دشمن به برخی سیاسیون اهل سازش دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با تحریم، مردم را به انتخاب سیاسیونی سوق دهد که حاضر باشند از منافع ملی عقب‌نشینی کنند، این سیاسیون نمایندگانی در میان نامزدها دارند.

بر پایه این گزارش، جلسه هفتگی هیئت محبین اهل بیت در قم که با سخنرانی حجت‌الاسلام سال‌هاست به پاتوق هفتگی جوانان قمی تبدیل شده است. گزارش کامل این سخنرانی مهم به زودی منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما که بدنبال حذف تفکر اصلاح طلبی هستید بگذارید عارف به نفع روحانی کنار برود تا اصلاحات بمیرد و خیالتان راحت شود . اما واقعیت این است که نگران پیروزی اصلاح طلبان هستید و در صورت کناره گیری یکی از آنها دیگری قطعا" پیروز خواهد شد با فاصله بسیار زیاد از اصول گرایان /
mohammad
هر چیزی را که نباید به اسم خبر منتشر کنید.
سلام - واقعا جای سوال است که آقای پناهیان در این سطح مطالبی را بیان نموده اند. این مطالب مطرح شده از سوی ایشان در سطح تاکتیکی است و مغایر با کلان نگری و روشنگری کلان است. متشکرم