سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حاشیه‌ حضوررئیس‌جمهور درتمرین تیم ملی

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 291492
پس از مصدومیت مهاجم تیم ملی کشورمان، کارلوس کی‌روش با نگرانی به سمت این بازیکن رفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ محمود احمدی‌نژاد در تمرین روز شنبه تیم ملی فوتبال ایران حضور یافت و در 2 بخش دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

*رئیس‌جمهور به همراه کفاشیان ابتدا روی یکی از نیمکت‌ها نشست تا نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان باشد. وی دقایقی با رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم‌های باشگاهی در ایران صحبت کرد و پس توضیحات کفاشیان به وسط زمین رفت تا با ملی‌پوشان دیدار کند.

*کارلوس کی‌روش اولین نفری بود که با احمدی‌نژاد خوش‌وبش کرد و پس از وی جواد نکونام و آندرانیک تیموریان نیز با رئیس‌جمهور کشورمان خوش‌وبش کردند و به رئیس جمهور خوش‌آمد گفتند.

*احمدی‌نژاد به شوخی در جمع بازیکنان گفت: آقا جواد (نکونام) کجاست تا برای ما صحبت کند؟ پس از صحبت‌های نکونام، احمدی‌نژاد رو به بازیکنان کرد و گفت: حالا هر کسی هر صحبتی دارد انجام دهد که آندرانیک تیموریان به شوخی گفت: بچه‌ها صحبت کنید. این جمله تیموریان باعث خنده سایرین شد.

*پس از صحبت‌های احمدی‌نژاد در میان بازیکنان، خبرنگاران به بیرون هدایت داده شدند تا رئیس‌جمهور به دور از چشم خبرنگاران و عکاسان صحبت‌های بازیکنان را بشنود. در این میان مسعود شجاعی که در یک صحنه پایش پیچ خورده بود در گوشه‌ای مشغول باندپیچی پایش بود که کارلوس کی‌روش با نگرانی به سمت این بازیکن رفت تا جویای حال او شود. صحبت‌های کی‌روش و شجاعی در حالی انجام شد که رئیس‌جمهور در حال صحبت با بازیکنان بود.

*ملی‌پوشان با رئیس‌جمهور عکس یادگاری انداختند.

*اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد گرمی با امیرحسین صادقی مدافع تیم ملی کشورمان داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *