شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دستگیری سرمربی فوتبال اردن در استرالیا!

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 291226
وزیر خارجه استرالیا از سفیر اردن در این کشور بابت دستگیری سرمربی تیم ملی فوتبال اردن در فرودگاه ملبورن عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، عدنان حمد سرمربی تیم ملی فوتبال اردن که برای حضور در دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در استرالیا به سر می برد، هنگام ورود به فرودگاه ملبورن پس از چند ساعت معطلی و پرس و جو دستگیر شد.

باب کار وزیر امور خارجه استرالیا با اظهار تاسف از اتفاقات پیش آمده برای کاروان تیم ملی فوتبال اردن در استرالیا گفت: با نهایت شرمندگی از اردنی ها عذرخواهی می کنم. امیدوارم آنها این رفتار پیش آمده را به منزله استقبال ازآنها به حساب نیاورند.

فدراسیون فوتبال اردن همچنین با شکایت علیه فدراسیون فوتبال استرالیا اعلام کرد: در زمان حضور در فرودگاه ملبورن هیچ کس به استقبال آنها نیامد و کسی به آنها کمک نکرد در حالیکه قرار بود دو گروه استرالیایی در زمان ورود اردن به این کشور از آنها استقبال کنند.

اردن و استرالیا سه شنبه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف هم می روند. از این گروه ژاپن صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است و تیم های عراق، استرالیا و اردن در تلاش برای صعود به عنوان تیم دوم از این گروه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *