شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سخنگوی‌حداد:مناظره امروزقدری چالشی‌تر بود

چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 290996
سخنگوی ستاد انتخاباتی حدادعادل گفت: مناظره امروز قدری چالشی تر بود و همه نامزدها اخلاق انتخاباتی را در حد قابل قبولی رعایت کردند.
به گزارش جهان، مجتبی توانگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این‌که در مناظره دوم همه نامزدها تلاش داشتند، ضمن احترام به نظرات رقبای خود قدری یکدیگر را به چالش بکشند،خاطرنشان کرد: البته با توجه به تاکید روز گذشته رهبر معظم انقلاب از نامزدهای محترم توقع داشتیم از سیاه نمایی پرهیز و ضمن نقد گذشته و ارایه کارنامه مثبت انقلاب، آینده‌ای پرنشاط و امید را نوید دهند.

وی در پایان گفت: حدادعادل در این مناظره تلاش کرد ضمن طرح انتقاداتی نسبت به وضعیت کنونی فرهنگ ، دیدگاههای ایجابی خود را نیز مطرح کند و در تمامی مواردی که برخی نامزدها اصل انقلاب و ارزش‌ها را مورد خدشه قرار می دادند حدادعادل از آبرو و اعتبار خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب مایه گذاشت و اجازه نداد، بی انصافی برخی نامزدها به گفتمان انقلاب بی پاسخ بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *