جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

غافلگیری مسئولان فدراسیون فوتبال ایران

سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 290843
مسئولان فدراسیون فوتبال از اقدام قطری‌ها برای اختصاص ندادن بلیت‌های بازی با قطر به هواداران ایرانی غافلگیر شدند.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، بازیکنان تیم ملی فوتبال در حالی که از ساعت 20 و 45 دقیقه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باید به مصاف قطر بروند آخرین تمرین سبک خود را در هتل میلینیم برگزار کردند.

پس از آن کی‌روش با بازیکنان صحبت کرد، بازیکنان تیم ملی سرحال بودند و شوخی و خنده حرف اول را در بین ملی‌پوشان می‌زد.

* علیرضا منصوریان شب گذشته به بیروت سفر کرد.
* قرار است بازیکنان امشب بعد از بازی توسط پرواز چارتر به ایران بازگردند.
* در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده بودند 200 بلیت رایگان در اختیار هواداران ایرانی خواهند گذاشت اما آنها در تماس مجددی با مسئولان فدراسیون ایران اعلام کردند که برای حضور در ورزشگاه باید بلیت‌ها را خریداری کنند. این امر باعث شد تا مسئولان ایران غافلگیر شوند و تنها 20 بلیت VIP به آنها اختصاص داده شود.
* در هتل میلینیوم عرب‌های حاضر در لابی هتل عکس‌های یادگاری زیادی با مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و محمد نوری می‌اندازند و این بازیکنان از سایر افراد بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.
* طبق تحقیقات کادر فنی، امروز یکی از خنک‌ترین روزهای دوحه به شمار می‌رود که تا ساعت برگزاری بازی هم چهار درجه هوا خنک‌تر خواهد شد.
* نکونام و  شجاعی که همواره در اردوها کنار هم هستند در این اردو نیز به عنوان بزرگان و باتجربه‌های تیم، در کنار هم در حال روحیه دادن به بازیکنان و اطرافیان تیم ملی هستند.
* روزنامه الریاضیه به مصاف دو تیم ایران و قطر پرداخته و عکس بزرگی هم در یکی از صفحات خود از حسین ماهینی گذاشته است.
* کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور خبرنگاران در دوحه با گرمی از آنها استقبال کرد.
* کارت نلو وینگادا برای حضور روی نیمکت تیم ملی صادر شده است و احتمالا این مربی امروز، در حالیکه کی‌روش به دلیل محرومیت اجازه همراهی شاگردانش را ندارد، روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *