شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

فرود هواپیمای بوشهر–تهران در فرودگاه شیراز

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 290713
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: آلودگی هوای بوشهر موجب شد، هواپیمای بوشهر – تهران در فرودگاه شیراز به زمین بنشیند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، احمد ماحوزی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این هواپیما ساعت 05/16 از تهران به سمت بوشهر پرواز کرده بود و ساعت 25/17 دقیقه بر فراز فرودگاه بوشهر قرار گرفت، اما به دلیل اینکه دید افقی خلبان به علت گردوغبار کافی نبود، نتوانست در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند؛ این آلودگی باعث شد تا هواپیما به ناچار در فرودگاه شیراز به زمین بنشیند.

وی تأکید کرد: در صورت مساعد شدن هوا تا حدود یک ساعت و نیم دیگر امکان پرواز هواپیما از فرودگاه شیراز به بوشهر مهیا می‌شود و مسافران به بوشهر منتقل می‌شوند.

گفتنی است که نبود سامانه کمک ناوبری آیلس در فرودگاه بوشهر در مواقع آلودگی هوا و کاهش دیدخلبان امکان نشست و برخاست هواپیما را مسیر نمی‌سازد.

مرتضی گچکوب، مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: سامانه کمک ناوبری آیلس خریداری شده است که به محض انتقال آن در فرودگاه بوشهر نصب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *