جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

روایتی‌ازجلسات‌خصوصی‌احمدی‌نژادومشایی

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 290205
دبیر ستاد مردمی طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سقای بی‌ریا در جلسه با طلاب حامی گفتمان انقلاب خاطراتی از جلسات دو نفره احمدی نژاد و مشایی را مطرح کرد.
روایتی‌ازجلسات‌خصوصی‌احمدی‌نژادومشایی
به گزارش جهان، امیر امیرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تشکیل ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: در راستای خلق حماسه سیاسی و حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی ستاد طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل شده و جمعی از طلاب مدرسه معصومیه در آن حضور دارند و تاکنون چند جلسه هم تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به جلسه‌ای که شب گذشته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سقای بی‌ریا تشکیل شد گفت: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در این جلسه در ارتباط با دیدار خود با سعید جلیلی و کمیته پنج نفره توضیحاتی داد و اظهار کرد که جلیلی هم به همه سئوالات جواب داده است.

دبیر ستاد مردمی طلاب حامی گفتمان انقلاب اسلامی ادامه داد: حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا در این جلسه عنوان کرد که جبهه پایداری به عنوان یکی از حامیان آقای جلیلی در عرصه سیاسی و فرهنگی کشور وارد عمل شده و جلیلی علاوه بر این حامیان بی‌شماری دارد.

وی خاطرنشان کرد: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در این جلسه با بیان اینکه شخص آیت‌الله مصباح و اعضای شورای مرکزی به اصلح بودن آقای جلیلی رسیده‌اند خاطراتی را هم در زمان حضور خود در دولت به عنوان مشاور امور روحانیت رئیس جمهور عنوان کرد.

امیرگان با بیان اینکه حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا در این جلسه خاطره‌ای قابل تامل را نقل کرده است گفت: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اثرات گفتمان و حضور احمدی‌نژاد در سال ۸۴ را تا امروز قابل مشاهده دانست و بیان داشت کسانی که انحراف را در دولت به وجود آوردند عامل این مشکلات هستند و لیدر حلقه انحراف جزو مسببان اصلی جدایی دولت و روحانیت است.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین سقای بی‌ریا اضافه کرد که به عنوان مشاور امور روحانیت رئیس جمهور تلاش زیادی انجام داده است تا برخی موضع‌گیری‌ها به وجود نیاید.

وی ادامه داد: سقای بی‌ریا همچنین ادامه داد که وقتی احمدی‌نژاد با مشایی جلسه برگزار می‌کند حدود چهار یا پنج ساعت جلسات دو نفره ایشان طول می‌کشد و طی این مدت تمام تماس‌ها و ارتباطات لغو می‌شود؛ بر اساس اخبار و مشاهداتی که داشته‌ایم احمدی‌نژاد به شدت مورد تاثیر لیدر حلقه انحراف قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا اسم مشایی را از این خبر های قدیمی پاک کنید به جاش بقایی را بگذارید