چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ترکیب 6 دبیر هیات رئیسه مشخص شد

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 289452
6 دبیر هیات رئیسه مجلس با انتخاب نمایندگان تعیین شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر امروز 6 دبیر هیات رئیسه متشکل از دهقان، فرهنگی، منادی، سبحانی‌نیا، شاهین محمد صادقی و ضرغام صادقی مشخص شدند.
 
طبق گفته‌ی علی لاریجانی رئیس مجلس از مجموع 262 رای اخذ شده ، محمد حسین فرهنگی 187 رای ، شاهین محمد صادقی با 167 رای، حسین سبحانی‌نیا با 158 رای، محمد دهقان با 154 و ضرغام صادقی با 142 به عنوان دبیران هیات رئیسه انتخاب شدند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام رای دبیران هیات رئیسه در توضیحی گفت: رای آقای دستغیب و ضرغام صادقی مساوی بود که آقای دستغیب به احترام ضرغام صادقی که از ایثارگران و آزادگان هستند به نفع ایشان کنار کشید به همین خاطر از آقای دستغیب تشکر می‌کنیم.
 
وی گفت:‌ از همه‌ دبیران که به هیات رئیسه راه یافتند تشکر می‌کنیم و برای آقای دستغیب که برای ضرغام صادقی احترام قائل شدند تشکر مضاعف می‌کنیم.
 
رئیس مجلس گفت: از آقای جهانگیرزاده نیز که در سال گذشته عضو هیات رئیسه بودند نیز ایشان تشکر می‌کنیم، امیدواریم هر کجا باشند منشاء خیر باشند البته ایشان همواره حضور فعالی در همه جا داشتند و دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *