کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سی‌دی قرمز جریان انحرافی/ ۴۸ ساعت‌ قبل‌ رأی‌گیری‌ تایید می‌شوم

6 خرداد 1392 ساعت 11:35

با وجود عدم احراز صلاحیت لیدر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان وی با اعضای ستاد خود دیدارهای روتین خود را داشته و در جلسه اخیر خود اعلام کرده است: ما برمی‌گردیم؛ 48 ساعت قبل از رای گیری تایید و با 33 میلیون رای رئیس جمهور می‌شوم.


به گزارش جهان، فارس نوشت:

عوامل جریان انحرافی در جلسات خود اعلام کردند ما یک سی دی قرمز داریم که در آن ناگفته‌ها و افشاگری‌های فراوانی موجود است؛ اگر این سی دی پخش شود سرنوشت انتخابات عوض می‌شود.

*ادعای جالب یک نامزد تائید صلاحیت نشده درباره کاندیداتوری

اخیراً یکی از کاندیداهایی که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد در جلسه‌ای با اعضای ستاد خود اعلام کرده من دو دلیل برای آمدن به صحنه انتخابات داشتم ، یکی خنثی سازی طرح تصویب شده در کنگره آمریکا مبنی بر اجازه به رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران در هر زمان،دوم مقابله با طرح تجزیه آذربایجان ایران که بسیار جدی شده است.

*48 ساعت قبل رای گیری تایید می‌شوم

با وجود عدم احراز صلاحیت لیدر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان وی با اعضای ستاد خود دیدارهای روتین خود را داشته  و در جلسه اخیر خود اعلام کرده است: ما برمی‌گردیم؛ 48 ساعت قبل از رای گیری تایید و با 33 میلیون رای رئیس جمهور می‌شوم.

*فشار داخلی برای تحریم انتخابات

جریان تندرو اصلاحات به صورت مستقیم و غیر مستقیم جلساتی برگزار کردند و به عارف و روحانی جهت کناره‌گیری از کاندیداتوری در انتخابات و تحریم این حماسه سیاسی، فشار وارد می‌کنند که تا به حال این فشارهای داخلی  بی‌نتیجه بوده و این دو نامزد اصلاحات اعلام کردند تا آخر در صحنه می‌مانیم.

*به طور مصداقی حمایت نمی‌کنم

علی‌رغم جلسات فراوان تشکیل شده با یک نامزد اصلاح‌طلب بعد از عدم احراز صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه وی از یک نامزد خاص حمایت کند این فرد صریحاً مخالفت خود را اعلام کرده و گفته است قصد ندارد به طور مصداقی از کسی حمایت کند.

* انتخابات یازده گزینشی دو مرحله‌ای

براساس گزارش یک نهاد افکار سنجی پیش بینی شده است انتخابات به مرحله دوم کشیده و در این مسیر رقابت میان اصولگرایان باشد.

*فحاشی ضد انقلاب علیه هاشمی

پس از انتشار سخنرانی و بیانیه‌های هاشمی رفسنجانی مبنی بر پذیرفتن نظر شورای نگهبان و اینکه حتماً به عنوان یکی از اولین رای دهندگان پای صندوق‌ رای حاضر می‌شود رسانه‌های ضد انقلاب نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و به این دلیل که هاشمی تاکنون هیچ موضوع گیری رادیکالی و تندی علیه نظام نداشته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی خود درحال فحاشی علیه وی هستند.

*ستادهای تبلیغاتی در مرقد امام (ره)

شنیده شده است برخی از کاندیدهای انتخابات یازدهم حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد 14 خرداد را فرصت خوبی برای خود دانسته و با تشکیل ستادهای تبلیغاتی جهت استقرار در مرقد امام (ره) قصد دارند با توزیع فیلم و بروشور در این مراسم برای خود رای آوری داشته باشند.

*سفر دو روزه به قم برای فشار به شورای نگهبان

شنیده شده است طیف تند رو اصلاحات بعد از عدم تائید صلاحیت یکی از نامزدهای این جریان تیمی را به قم فرستادند تا با برخی مراجع و علما جهت رایزنی برای تایید صلاحیت فرد مورد نظر خود دیدار داشته باشند که بر این اساس این افراد از این سفر دو روز با وجود دیدار با برخی از علما و مراجع دست خالی به تهران برگشتند.

*باید با نظام قهر کنی

گفته می‌شود جریان تندرو اصلاحات به هاشمی رفسنجانی پیشنهاد داده حالا که به دلیل عدم احراز صلاحیتت از سوی شورای نگهبان اعتراض نکردی در مراسم 14خرداد حاضر نشو که هاشمی در پاسخ به این درخواست گفته است من سرباز امام هستم و هیچگاه با نظام قهر نمی‌کنم.

*هزینه‌های گزاف برای فیلم های تبلیغاتی

باتوجه به شیوه جدید تبلیغات در دوره‌های اخیر و انجام برنامه‌های تلویزیونی، به نظر می‌رسد کاندیداها کمتر تمایل به انجام تبلیغات سنتی از قبیل چاپ پوستر دارند.اما در این میان، بیشترین هزینه صرف ساخت فیلم‌های تبلیغاتی شده که بنا بر شنیده‌ها به طور متوسط برای ساخت این مستندها برخلاف گفته‌های رسمی هزینه‌های گزافی پرداخت شده است.؛ گفتنی است هر کاندیدا می تواند دو مستند 30 دقیقه برای پخش از رسانه ملی داشته باشد.

*نظرسازی برای تخریب رقبا

برخی ستادهای نامزدها در راستای تخریب رقبای خود درحال نظرسازی هستند تا نامزد خود را به این شکل مطرح کنند؛ گفتنی است برخی از کاندیداهای انتخابات یازدهم نیز باوجود اطلاع از این نظرسازی‌ها هیچ تذکری به عاملین این ماجراها نداده‌اند.

* طرح جدید شبکه‌های معاند برای انتخابات یازدهم

در پی بی‌اثر شدن برخی توطئه‌های شبکه‌های معاند از جمله بی.بی.سی مبنی بر زیر سوال بردن سلامت نحوه برگزاری انتخابات یازدهم و اغتشاشات، طرح جدیدی مبنی بر افشاگری علیه کاندیداهای اصولگرا را کلید زده و طی فراخوانی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده هر شهروند یک چشم بینای ملت است؛ در این تبلیغات به طور غیر مستقیم تاکید می‌شود شورای نگهبان جدیدی با مشارکت عموم شهروندان باید برای بررسی صلاحیت نامزدهای اصولگرا برگزار شود.

*200 میلیون هزینه تبلیغات تصویری

شنیده شده است یکی از داوطلبان ورود به پاستور در یک مرحله حدود 1 میلیون سی دی تبلیغاتی سفارش داده تا به طور سراسری در کشور توزیع شود گفته‌می‌شود هزینه تکثیر هر سی دی 200 تومان برآورد شده که بر این اساس در فاز یک تبلیغات تصویری این فرد 200 میلیون هزینه کرده است.

*جدیدترین نظرسنجی از میزان مشارکت

بر اساس گزارش یک مرکز افکارسنجی برخلاف فضاسازی رسانه‌های بیگانه مبنی بر اینکه در این دوره از انتخابات مردم تمایلی برای حضور در پای صندوق‌های رای را ندارند، میزان مشارکت تاکنون  69.8 درصد برآورد شده است.

* دام ضد انقلاب برای اصولگرایان

شبکه‌های ضد انقلاب همانند بی.بی.سی، VOA و ... به خبرنگاران خارجی و رابطین داخلی خود دستور دادند تا با گفت‌وگو با فعالان اصولگرا به نوعی القا کنند که فضای انتخابات در ایران سرد است؛ این در حالی است که طبق مصوبات قانونی کشور مصاحبه مسئولین با شبکه‌های ضد انقلاب جرم محسوب می‌شود.


کد مطلب: 289141

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/289141/سی-دی-قرمز-جریان-انحرافی-۴۸-ساعت-قبل-رأی-گیری-تایید-می-شوم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com