جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زاکانی و آل‌اسحاق، امشب در برنامه پایش

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 289017
برنامه پایش این هفته با حضور علیرضا زاکانی نماینده مجلس و یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران، باید ها و نبایدهای دولت آینده و همچنین اخلاق انتخاباتی را بررسی و تشریح می کند.
به گزارش جهان، به نقل از سایت برنامه پایش، هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش در مورد برنامه امشب گفت: در برنامه امشب راه‌های شناخت و تشخیص بهترین نامزد و برنامه بررسی و نیز به انتظارت از رئیس جمهور آینده پرداخته می‌شود. همچنین مهمانان در طول برنامه به سوالات بینندگان درباره این مسایل پاسخ می دهند.

شریفی افزود: برنامه پایش این هفته به دلیل تراکم زیاد برنامه های شبکه یک امشب از ساعت ۲۳:۳۰ پخش می شود . همچنین در برنامه امشب تحولات اقتصادی بازار مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.

سوال نظر سنجی امشب پایش

آیا تا امروز از میان نامزدهای موجود،فرد مورد نظرتان را انتخاب کرده اید ؟ ۱- بله ۲- هنوز نه

علاقه مندان به شرکت در این نظر سنجی می توانند از ظهر یکشنبه "عدد گزینه مورد" نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنند . ۱۰کارت هدیه بانکی میان شرکت کنندگان نظرسنجی این برنامه قرعه کشی می شود و نتیجه بطور زنده در پایان برنامه اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *