پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گزینه‌های فراکسیون اصولگرایان برای نیابت رئیس مجلس

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 288929
عضو شورای مرکزی اصولگرایان مجلس گفت: این فراکسیون حجت‌الاسلام ابوترابی فرد و سالک را به عنوان گزینه‌های نائب رئیسی ول و دوم مجلس در انتخابات هیئت رئیسه پیشنهاد خواهد کرد.
گزینه‌های فراکسیون اصولگرایان برای نیابت رئیس مجلس
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره گزینه این فراکسیون برای ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: ما از آنجا که حداد عادل برای ریاست مجلس نامزد نشده‌اند فراکسیون اصولگرایان گزینه‌ای را برای ریاست مطرح نمی‌کند.

وی ادامه داد: فراکسیون اصولگرایان برای نواب رئیس حجت‌الاسلام ابوترابی و سالک را معرفی خواهد کرد همچنین برای دبیر هیئت رئیسه نیز چند گزینه مطرح شدند اما هنوز از نتیجه رای‌گیری برای دبیر‌های هیئت رئیسه اطلاعی ندارم البته در روز انتخابات هیئت رئیسه مجلس فراکسیون اصولگرایان تعدادی از نمایندگان را برای دبیر و ناظر هیئت رئیسه پیشنهاد خواهد کرد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در پایان گفت: این فراکسیون این دوره گزینه‌ای را برای ریاست مجلس نخواهد داشت و روز سه‌شنبه یک لیستی شامل نواب رئیس، دبیر و ناظر هیئت رئیسه پیشنهاد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *