سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

اشراف اطلاعاتی سپاه در سطح تهران

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 288651
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به توان دفاعی بسیجیان تهران از تشکیل ۴ گردان تکاور بسیجی و یک یگان شناسایی هوایی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گردهمایی بزرگ بسیجیان نواحی این سپاه که صبح امروز برگزار شد، گفت: لشکر ۲۷ و رزمندگان تهران نفش بسزایی در عملیات بیت‌المقدس و شهر خرمشهر داشتند.

وی افزود: امیدواریم فاتحان خرمشهر روزی فاتحان بیت‌المقدس شوند و همه تلاش و آمادگی ما این است که بیت‌المقدس به دست قوای محمد رسول‌الله(ص) فتح شود و از صهیونیست‌های غاصب رهایی یابد.

کاظمینی تاکید کرد: سپاه محمد رسول‌الله(ص) متشکل از لشکر ۲۷ و لشکر ۱۰ و منطقه مقاومت بسیج، دارای ۲۳ ناحیه محلات و اقشاری است و تاکنون ۵۰ هزار حلقه صالحین در محلات تشکیل شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: سپاه تهران بزرگ با تشکیل مؤسسات فرهنگی، نقش بسزایی در عرصه فرهنگی تهران نیز دارد.

کاظمینی افزود: همچنین در عرصه دفاعی، این سپاه با ۲۴ گردان امام حسین(ع) و ۴ گردان رزمی، لشکری بسیار آماده برای دفاع از انقلاب است.

وی همچنین به تشکیل ۴ گردان تکاور بسیجی و یک یگان شناسایی هوایی اشاره کرد و گفت: در حوزه امنیتی نیز دو تیپ حضرت زهرا(س) و آل محمد و ۴ یگان امنیتی ولی عصر(عج)، امام حسن مجتبی(ع)، امام هادی(ع) و امام رضا(ع) آمادگی‌های خوبی در حوزه امنیتی دارند.

کاظمینی تصریح کرد: همچنین یگانی برای امداد و نجات و انتقال برای گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز از اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح تهران در حوزه‌های فرهنگی، ‌اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی برخورداریم و آمادگی لازم را در همه این عرصه‌ها داریم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی، تربیت نیروی انسانی، ترویج زندگی اسلامی و تغییر فضای موجود در تهران به فضای اسلامی از اهداف برنامه‌های فرهنگی سپاه تهران بزرگ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *