پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معاون عمرانی استاندار تهران:

بهشت زهرا تا سه سال دیگر جا دارد

جانمایی آرامستان جدید در جاده سمنان
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 288192
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بهشت زهرای تهران تا سه سال آینده مشکل دفن اموات را ندارد و بخش قدیمی بهشت‌زهرا(س) نیز در طرح توسع در حال دو و سه طبقه شدن است.
بهشت زهرا تا سه سال دیگر جا دارد
به گزارش جهان، محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آرامستان‌های تهران گفت: با توجه به مذاکراتی که با سازمان بهشت زهرا (س) داشتیم، اعلام کرده‌اند تا سه سال آینده مشکل دفن در بهشت زهرا (س) را ندارند.
 
وی افزود: با توجه به طرح توسعه‌ای که در منطقه بهشت‌زهرا (س) صورت گرفته و همچنین بخش قدیمی بهشت‌زهرا(س) نیز در حال دو و سه طبقه‌ شدن است. لذا امکان دفن اموات در این بخش نیز فراهم شده است.
 
معاون عمرانی استاندار تهران درباره آرامستان جدیدی که در جاده سمنان جانمایی شده است نیز گفت: اگر منابع طبیعی استان زمین را واگذار کرده باشد، مشکلی برای ادامه روند آن وجود ندارد و استانداری حاضر است انتقال اسناد آن را انجام دهد.
 
محمودی ادامه داد: در حال حاضر امکان دفن اموات در محل جدید وجود ندارد، چرا که باید ابتدا زیرساخت‌های آن فراهم شود تا پیش‌بینی‌های لازم برای آینده در منطقه جدید صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام شهرستانهای تهران آرامستان دارند و منطقه شمال غربی تهران در محدوده کرج-اشتهارد 260 هکتار زمین را قبل جدا شدن استان البرز از تهران به آرامستان اختصاص دادیم که اهالی منطقه غرب تهران می‌توانند از این آرامستان برای دفن اموات خود استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *