جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
لاریجانی در نطق پیش از دستور:

نامزدهاشرایط کشوررادرتبلیغاتشان لحاظ کنند

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 288180
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به فضل الهی ملت ایران با انرژی انتخابات دسایس آمریکا و رژیم صهیونیستی را نقش برآب خواهد کرد.
نامزدهاشرایط کشوررادرتبلیغاتشان لحاظ کنند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز مجلس در سخنانی اظهار داشت: مسئولان عاجز و درمانده رژیم صهیونیستی به دست و پا افتاده‌اند که کشورهای غربی را تهدید به تشدید تحریم‌ها قبل از انتخابات می کنند.
 
وی افزود: شاید با این توهم که بحث‌های انتخاباتی در ایران ذهن رهبران ایران را منصرف از رفتارهای ماجراجویانه آنان کرده است، چنین رفتارهایی از آنان سر می‌زند. غافل از اینکه بحث‌های انتخاباتی در ایران و اختلاف سلیقه‌‌ها، استحکام بیشتری در مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد و توان جدیدی را برای پیگیری راه امام و شهدا و پیکره اجرایی کشور وارد خواهد کرد که به فضل الهی ملت ایران با انرژی انتخابات دسایس آمریکا و رژیم صهیونیستی را نقش برآب خواهد کرد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبعا انتظار مجلس از کاندیداهای ریاست جمهوری در این مقطع این است که اولا شرایط محیطی بین‌المللی کشور را در تبلیغات و رفتارهای سیاسی خود لحاظ کنند. ثانیا به نحوی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری عمل کنند که همت و اراده همگانی با امیدواری به آینده در جهت صیانت از حقوق ملت فراهم گردد.
 
لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش  ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و پیروزی سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: سوم خرداد پیروزی حیرت‌آور فتح خرمشهر زلزله سیاسی در ارکان جبهه متحد غرب و ارتجاع عرب انداخت. این امر همزمان با تحولات سیاسی در صحنه داخلی بود.
 
وی در ادامه اظهارداشت: بنی‌صدر و لیبرال‌ها توسط مجلس استیضاح و عزل شدند و صحنه سیاسی داخلی به دست نیروهای مومن و حزب اللهی افتاد. هر چند منافقین در داخل دست به ترور زدند، ولی وحدت سیاسی در داخل و تبعیت از مقام ولایت امر، هم غائله منافقین را خاتمه داد و هم نصرت فراوان در جبهه‌ها را تدارک نمود.
 
رییس قوه مقننه اضافه کرد: نتیجه این مجاهدت‌ها و همت‌های بلند شهدای دفاع مقدس حرکت بیداری اسلامی در دنیای اسلام شده است که پدیده‌ای نو و نویدبخش در عصر حاضر است و این حرکت زنده و پیش‌رونده می‌باشد لذا باید حکام بحرین دست از ایستادگی در مقابل ملت خود بردارند.
 
لاریجانی خاطر نشان کذد: رفتار شنیع نظامیان آل خلیفه در تعرض به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر مسلمانان بحرین قابل تحمل برای مسلمانان نیست و اینگونه اسائه ادب به حریم بزرگان دینی نه تنها هیمنه دروغین سلطنت را نشان نمی‌دهد که هراس سیاستمداران از بقاء حکومت را علنی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *