پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۵
۱

پیام بی‌بی‌سی به حلقه انحرافی/ دست بکار شوید ما منتظریم

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 288163
"احمدی نژاد توقعی ایجاد کرده است که اگر بخواهند مشایی را وارد انتخابات نکنند، یک کار بزرگ! انجام خواهد داد. خودش این تصور و توقع را ایجاد کرده است و حالا! باید انجام دهد. "
پیام بی‌بی‌سی به حلقه انحرافی/ دست بکار شوید ما منتظریم
به گزارش جهان به نقل از رسا، شبکه سلطنتی بی بی سی در واکنش به خبر مربوط به عدم احراز صلاحیت آقای مشایی گفت: بهمن شریف زاده از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی گفته است؛ ستاد مردمی آقای مشایی به زودی بیانیه و واکنشی به رد صلاحیت وی صادر میکند.

مجری بی بی سی با طرح سوال از خبرنگار این شبکه پرسید: اکنون چه واکنش هایی از طرف دولت به خصوص آقای احمدی نژاد صورت خواهد گرفت؟

حسین باستانی در جواب وی به طوری که قرار است اتفاقی از پیش تعیین شده ای بیافتد گفت: طبیعتا هیچ کس منتظر واکنش ستاد آقای مشایی نیست. ولی آقای احمدی نژاد در این مدت توقعاتی ایجاد کرده است که الان! باید به سرعت به آن پاسخ دهد. وی برای اینکه انگیزه مجموعه هواداران دولت و کسانی که هنوز اطراف وی باقی مانده اند حفظ و مانع از تحلیل روحیه آنها شود، باید هر کاری که تصورش را ایجاد کرده انجام دهد. همین الان انجام دهد.

وی در ادامه با تاکید گفت: فکر نمی کنم آقای احمدی نژاد واکنش خود را تا زمان برگزاری انتخابات به تعویق بیاندازد، وی الان باید به آن توقعات زیادی که ایجاد کرده است پاسخ دهد.

وی با تاکید مجدد گفت: احمدی نژآد توقعی ایجاد کرده است که اگر بخواهند مشایی را وارد انتخابات نکنند، یک کار بزرگ! انجام خواهد داد. خودش این تصور و توقع را ایجاد کرده است و حالا! باید انجام دهد.

حسین باستانی برای تحریک مجموعه دولت افزود: اگر احمدی نژاد نتواند متناسب با تصوراتی که ایجاد کرده است رفتار کند، شکست خیلی جدی در مجموعه هواداران دولت ایجاد می کند. بحران نا امیدی بعد از امید برای آنها ایجاد خواهد شد.

وی در انتها مجددا بر زمان واکنش آقای احمدی نژاد تاکید کرد و گفت: خب طبیعتا آقای احمدی نژاد اگر بخواهد کار مهمی انجام دهد در همین فردا باید خبرهای مربوط به آن به ما برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم
ان‌شاءالله آقای احمدی نژاد با تمکین به قانون شما رو برای همیشه نا امید خواهد کرد