پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

نصرالله به معاون احمدی‌نژاد چه گفت؟

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 287663
معاون رییس‌جمهور ایران در آخرین روز سفر خود به لبنان با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد و آخرین تحولات منطقه را با وی مورد بررسی قرار داد.
نصرالله به معاون احمدی‌نژاد چه گفت؟
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا، در این دیدار که با حضور غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان صورت گرفت، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون رییس‌جمهور کشورمان در اجرای قانون اساسی با محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح در آن کشور، موضع دائمی و اصولی ایران را در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت در برابر اشغالگری‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی، مورد تأکید قرار داد.

او با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اولین اجلاس کمیته میانجی‌گری اسلامی در بیروت و نقش علمای اسلامی در حفظ هوشیاری مردم جهت خنثی کردن فتنه‌انگیزی‌های دشمنان، افزود: تصمیم‌گیری در مورد آینده سوریه تنها توسط مردم آن کشور امکان‌پذیر است و رژیم صهیونیستی، آمریکا یا سایر بازیگران خارجی حق تحمیل خواسته‌ها و منافع خود بر مردم سوریه را ندارند.

وی هم‌چنین بر موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از لبنان و کلیه لبنانی‌ها اعم از طوایف و جریان‌های سیاسی مختلف و ضرورت همبستگی ملی همه مردم لبنان به‌منظور رویارویی با تنها دشمن مشترک یعنی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

سید حسن نصرالله نیز ضمن تقدیر از ایستادگی دائمی و راسخ جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت، هدف اصلی همه اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله حمله به اهدافی در سوریه را در جهت رویارویی با جبهه همیشه پیروز مقاومت دانست و محکوم کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این که اندیشه‌های تکفیری که در جهت خدشه‌دار کردن چهره اسلام عزیز و ایجاد تفرقه میان مذاهب مختلف طراحی و حمایت می‌شوند، حفظ هشیاری همه مسلمانان و آزادگان جهان را در برابر این گونه افکار باطل و به دور از دین مبین اسلام را حائز اهمیت برشمرد.

در این دیدار هم‌چنین تعرض به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، روحانی بحرینی ازسوی نظامیان دولت بحرین مورد تقبیح قرار گرفت و محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *