جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۳
تاج‌زاده 10 اردیبهشت: تحریم؛ تاج‌زاده امروز: هاشمی

مجرم امنیتی:رأی دادن به هاشمی،وظیفه همگان است

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 287608
مصطفی تاجزاده از مدعیان تقلب و "رمز انتخابات آزاد" که تا پیش از این به آتش بازی علیه نظام و زیر سوال بردن انتخابات در آن مشغول بود، در چرخشی سوال برانگیز خواستار حمایت پیاده نظام اپوزیسیون از هاشمی رفسنجانی شد؛ حال آنکه تا چند سال پیش تاج زاده و همفکران، هاشمی را هدف انواع توهین و تهمت کرده بودند!
مجرم امنیتی:رأی دادن به هاشمی،وظیفه همگان است
به گزارش جهان، او در ادامه نوشته های خود که از زندان به گردانندگان سایت های نوروز، کلمه و جرس و نوروز ارسال می شود، نوشته است: وظیفه ماست تا با درک شرایط امروز وارد صحنه شویم و امیدوارم که همه دلسوزان متوجه ضرورت حمایت از کاندیدای اصلاح طلبان باشند ... با انتخاب آقای هاشمی ملت ایران با صدای رسا اعلام خواهد کرد که ایران به پادگانی بزرگ تبدیل نشده و فضای امنیتی بر آن حاکم نیست بنابرین هیچ قدرتی در منطقه و جهان نباید با زبان امنیتی با آن سخن بگوید و با آن به مثابه یک مطالبه بزرگ رفتار کند!

این مجرم امنیتی که از بانیان شورش علیه قانون اساسی و رای مردم در فتنه 88 بوده، بر "اجرای کامل قانون اساسی از سوی تمامی گروهها" تاکید کرده و نوشته است: اجرای کامل قانون اساسی هم وظیفه آقای هاشمی است و هم از عهده او برمی آید. به همین دلیل وظیفه همگان را اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل رأی دادن به هاشمی می دانم تا بتوان این مرحله بسیار دشوار و حساس را به سلامت پشت سر گذاشت.

تاج زاده درباره همراهی محمود احمدی نژاد با مشایی در هنگام ثبت نام هم گفته است: تا جایی که من در جریان قوانین هستم، نفس همراهی هنگام ثبت نام، واجد عنوان مجرمانه نیست.

وی که به همراه برخی هم حزبی ها و آقازاده های معروف، نقش فعالی در راه اندازی ستادهای آشوب و اغتشاش در سال 88 داشت، در ادامه به ارائه توصیه هایی به ستادهای انتخاباتی هاشمی پرداخته و تاکید کرده است: کلیه ظرفیت ها و قابلیت های انتخابات 88 احیاء شود و ستادهای جوانان 88، پویش، کوشک، نسل فیروزه ای کار خود را در فضای حقیقی و مجازی به جدّ آغاز کنند.

تاج زاده اضافه کرده است: باید به فکر برنامه ریزی برای سخنرانی های بزرگ انتخاباتی آقای هاشمی بود و به ویژه سخنرانی ایشان در دانشگاه و در جمع دانشجویان.

او که از طراحان میدانی "ادعای تقلب" در خرداد 88 بود، عنوان کرده که "از هم اینک باید به فکر تدارک و سازماندهی 50000 نیرو به عنوان نماینده کاندیدا و ناظر صندوق ها بود."

تاج زاده با توجه به هتک حرمت روز عاشورا و عزای امام حسین(ع) توسط فتنه گران، هشدار داده است که "با توجه به سابقه فعالیت ها و اقدامات تخریبی اقتدارگرایان، این بار جوانان بیش از گذشته(!) رعایت جنبه های قانونی و شؤون اسلامی را بکنند" تا به گفته وی اصولگرایان، "مقدسین را از اصلاح طلبان و طرفدارانشان به هراس نیندازند!"

مصطفی تاجزاده 19 روز پیش (10 اردیبهشت) به اصلاح‌طلبان تاکید کرده بود که اگر خاتمی پذیرفته نشود، انتخابات را تحریم کنند. سایت نوروز به نقل از مصطفی تاجزاده نوشت: "پیشنهاد من این است که در صورت مانع‌تراشی در کاندیداتوری آقای خاتمی و در اعتراض به نقض اولین و مسلم‌ترین حق ملت که حق تعیین سرنوشت خویش است، اصلاح‌طلبان از شرکت در انتخابات خودداری کنند و اعلام نمایند که مسئولیت رأی ندادن‌شان به عهده شخص رهبر است."

اکنون مشخص نیست که در طول این مدت کوتاه چه "پیام محرمانه"ای برای تاج زاده ارسال شده که وی را از مسیر تحریم منحرف و وادار به خط دادن به پیاده نظام فتنه و تلاش برای احیای ستادهای سال 88 کرده است.

چرخش 180 درجه ای تاج زاده از "تحریم انتخابات" به حضور فعال در انتخابات در شرایطی است که بسیاری از رسانه ها، افراد و گروه های ضدانقلاب و فتنه گر هم در هفته اخیر "ساز تحریم" را کنار گذاشته و بوق حمایت از هاشمی دست گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تحريم انتخابات از طرف يك اصلاح طلب معني ندارد.
سپاهی انقلاب
Iran, Islamic Republic of
درودبرهاشمی جانبازانقلاب وسیاستمدارکارکشته
محمد
Iran, Islamic Republic of
اونایی که از موسوی حمایت کردند حالا از هاشمی حمایت می کنند