کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیاست جدید اپوزیسیون درباره موسوی و کروبی با آمدن تکیه‌گاه

29 ارديبهشت 1392 ساعت 10:16

حامیان فتنه به خوبی می‌دانند که در شرایط فعلی نمی‌توانند از اهرم فشار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برای پایان خانه‌نشینی موسوی و کروبی استفاده کنند، پس به راهکاری جدید در این خصوص روی آورده‌اند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، تنها نیم ساعت از 50 ساعت گمانه زنی، برای ثبت‌نام نمایندگان سلایق مختلف در انتخابات یازدهم باقی مانده بود که بنز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از راه رسید تا به گفته برخی کارشناسان، معادلات انتخابات نیز دچار تغییر شود.

هاشمی که آمد، معادله سایت‌های ضدانقلاب هم تغییر کرد؛ آنها که پیش از انتخابات مجلس نهم، دم از تحریم انتخابات زده و برای حضور طرفداران خود پای صندوق‌های رای شرط و شروط می‌گذاشتند، خود را به فراموشی سیاسی زدند تا مسیر دیگری را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند.

پس از ثبت‌نام هاشمی رفسنجانی، گردانندگان سایت‌های همسو که اکثرا اصلاح‌طلبان تندر و منسوبان فتنه 88 هستند، سیاست جدیدی را به سایت‌های متبوع خود دیکته کردند؛ « حمایت از هاشمی رفسنجانی و نپرداختن به اخبار مربوط به خانه نشینی موسوی و کروبی».

سایت‌های فوق که تا پیش از حضور هاشمی رفسنجانی دم از تحریم انتخابات می‌زدند؛ امروز سخن از حمایت از وی می‌رانند؛ البته در این میان برخی وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌نویسان طرفدار فتنه، تنها «سکوت» اختیار کرده‌اند.

حمایت سایت‌های مذکور از نامزدی هاشمی در انتخابات، در نگاه اول این مسئله را القاء می‌کند که فتنه‌گران برای رسیدن به اهداف خود قصد عبور از موسوی و کروبی را دارند؛ بماند که حضور هاشمی در انتخابات و دعوت سایت‌های فتنه‌گر از طرفداران خود برای شرکت در انتخابات، در وهله اول مهر تاییدی است بر این مسئله که «در انتخابات سال 88 تقلبی صورت نگرفته است».

اما ساده‌انگارانه است که باور کنیم، فتنه‌گران، دست از فتنه انگیزی برداشته و خواستار فعالیت سیاسی مسالمت آمیز در کشور هستند؛ پس مطمئنا سیاست اخیر سایت‌های ضدانقلاب، آتش زیر خاکستری است که سر بزنگاه یا به آتش افروزی جدیدی ختم خواهد شد یا در صورت پیروزی هاشمی در انتخابات، به شکل دیگری پیگیری می‌شود.

حامیان فتنه به خوبی می‌دانند که در شرایط فعلی نمی‌توانند از اهرم فشار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند زیرا آزموده را دوباره آزمون خطاست و سرنوشت محتوم همه اغتشاش‌های کشور، مانند آنچه که در سال 88 رخ داد به شکست می‌انجامد؛ پس بهترین گزینه برای آنها « رویای انتخاب هاشمی به عنوان رئیس‌جمهور و پایان مسالمت آمیز خانه نشینی موسوی و کروبی با کمک وی است».

هرچند که بعید است مردم ایران اسلامی از جرائم و ظلم‌های سران فتنه در سال 88، گذشته و از مطالبه خود مبنی بر محاکمه عاملان اصلی حوادث تلخ پس از انتخابات بگذرند.


کد مطلب: 287549

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/287549/سیاست-جدید-اپوزیسیون-درباره-موسوی-کروبی-آمدن-تکیه-گاه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com