جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳

رؤسای ستادهای متکی منصوب شدند

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 287459
رؤسای ستادهای تهران و حامیان مردمی منوچهر متکی منصوب شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد حسین آزادبخت مسئول کمیته جوانان ستاد انتخاباتی متکی طی سخنانی درخصوص فعالیت ستاد انتخاباتی متکی گفت: ستاد مرکزی انتخاباتی منوچهر متکی و کلیه ستادهای استانی وی در مناطق مختلف کشور راه‌اندازی شده است، اما چون هنوز زمان قانونی تبلیغات ریاست جمهوری فرا نرسیده است، این ستادها اعلام موجودیت عمومی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: به منظور هماهنگی‌ بیشتر حامیان مردمی که در جای‌ جای کشور خواستار همکاری با ستاد انتخاباتی متکی هستند، وی در حکمی احمد زمانی را به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی خود منصوب کرده است. زمانی که از نخبگان و فعالین اقتصادی به شمار می‌رود، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و رئیس هیئت مدیره شرکت رجاء است.

مسئول کمیته جوانان ستاد متکی همچنین افزود: وی همچنین در حکم دیگری مسعود جورابلو را به سمت رئیس ستاد مرکزی خود در تهران منصوب کرد. جورابلو پیش از این سوابقی همچون استاد دانشگاه، مشاور شهرداری تهران، مشاور معاون وزیر تعاون را در کارنامه خود داشته است.

آزادبخت در پایان خاطرنشان کرد: رئیس ستاد مرکزی منوچهر متکی و دیگر مسئولین کمیته‌ها و استان‌های متکی نیز تقریباٌ مشخص شده‌اند که در زمان مقتضی به مردم و رسانه‌ها معرفی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *