سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲

یک ساختمان محقر، یک صندلی و یک موکت امکانات مشایی در انتخابات!

پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 287027
شریف‌زاده در مناظره با علی رمضانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: مشایی روز گذشته در ستاد انتخاباتی خود در یک ساختمان محقر روی یک صندلی که روی آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فرا گرفته بود‍.
یک ساختمان محقر، یک صندلی و یک موکت امکانات مشایی در انتخابات!
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه مناظره بین حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده و علی رمضانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که با عنوان «چه کسی انحرافی است»، برگزار شد، دانشجویان این دانشگاه به طرح سؤالات خود به صورت مکتوب و شفاهی از دو طرف مناظره پرداختند که شرح سؤال و جواب‌ها از بهمن شریف‌زاده در ذیل می‌آید.

شریف‌زاده در پاسخ به سئوالی در خصوص مکتب ایرانی و پایان دوره اسلام‌گرایی، پیروی از ولایت و همچنین ارتباط با امام زمان (عج) در حلقه انحرافی اظهار داشت: در دایره ولایت فقیه وارد عصمت نمی‌شویم و می‌توان با این جایگاه بحث کرد، هرچند حکمش حجت باشد.

مدیر مسئول روزنامه الوفاق با بیان اینکه تفاوت ولایت فقیه و معصوم در حوزه بحث و گفت‌وگو است، عنوان کرد: پایان اسلام‌گرایی یعنی پایان دوره عرضه خاصی از اسلام که همراه با تحکم است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۵ سال از انقلاب می‌گذرد اما چه اتفاقی افتاده که امروز جوانان دین‌گریز شدند، سرمنشاء این اتفاقات از همین اسلام‌گرایی طالبانی است و نخستین مخالفت احمدی‌نژاد با همین گشت‌های ارشاد بود.

شریف‌زاده ادامه داد: صدا و سیما برنامه‌های خوب و فرهنگی و مطلوبی را در خصوص حجاب نساخته است و طالبان یعنی گشت ارشاد و مشایی هم حرفش همین است.

مدیر گروه مطالعات دینی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن در پاسخ به این سئوال که چرا مشایی فلسفه و عرفانی صحبت می‌کند و آقای احمدی‌نژاد به فرمان ولایت بی‌اعتناست، پاسخ داد: مخاطبان مشایی در این ۵۰ سخنرانی که انجام داده عموم مردم نبودند بلکه اساتید دانشگاه، نخبگان فرهنگی و نخبگان میراث فرهنگی بودند.

رئیس دفتر سابق ریاست جمهوری اضافه کرد: تمام سخنرانی‌های مشایی در خصوص عرفان و فلسفه و مسائل دینی در نشست‌های خاص انجام شده است.

وی تأکید کرد: دین تنها احکام نیست و عناصر مهم‌تر از رفتارهای دین نیز وجود دارد، به طور مثال فلسفه و کلام مربوط به باورها و احکام مربوط به رفتار است که باید به دور این پوسته کشیده شود.

شریف‌زاده در پاسخ به این سئوال که چرا آقای احمدی‌نژاد برای تبلیغ مشایی از بیت‌المال استفاده می‌کند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) قبل و بعد از انقلاب تغییر داشتند به طوری که قبل از انقلاب عرفان را در محافل خصوصی بیان می‌کردند ولی پس از انقلاب این مباحث را در جمع مردم بردند.

وی ادامه داد: شهیدان همت و باکری نیز بصیرت عرفانی خارق‌العاده‌ای داشتند که از معجزات امام خمینی(ره) بودند و امروز می‌توان گفت که مشایی نیز از معجزات امام خمینی(ره) است همان طور که همت، باکری و آوینی نیز از این دست معجزات هستند.

در همین حین یکی از حضار به نشانه اعتراض فریاد زد که آیا شما شهید همت را با مشایی برابر می‌دانید که شریف‌زاده در پاسخ گفت: بله.

شریف‌زاده یادآور شد: مشایی روز گذشته در ستاد انتخاباتی خود در یک ساختمان محقر روی یک صندلی که روی آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فرا گرفته بود و نمی‌توان گفت که مشایی برای تبلیغات از بیت‌المال هزینه می‌‌کند.

وی در خاتمه تأکید کرد: احمدی‌نژاد با حضورش در ستاد انتخابات وزارت کشور و همراهی با وی می‌خواست بگوید که مشایی تفکر ما را ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا سنگ هم اشکش در میاد از این همه خلوص وسادگی!?!?!!?
مجید مجد
United States
دلم سوخت
آخی!!!!!