جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش‌بقایی به‌همراهی احمدی‌نژادبا مشایی

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 286402
معاون اجرایی احمدی‌نژاد در پاسخ به سئوالی درباره همراهی احمدی نژاد با مشایی در جریان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری گفت که دولت در این باره تابع قانون است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در پایان جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ادامه یافتن سفرهای استانی گفت: انشاءالله این سفرها با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتشار خبری پیرامون برکناری رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس با حکم وی گفت: آقای رویانیان در زمانی که رئیس ستاد حمل و نقل کشور را برعهده داشتند از طرف ستاد کل نیروهای مسلح به نهاد ریاست جمهوری مامور شده بودند.

معاون اجرائی رئیس‌جمهور ادامه داد: من تنها حکم وی درباره مامور شدن به ریاست ستاد حمل و نقل سوخت را باطل کردم و این ربطی به بحث مدیرعاملی پرسپولیس ندارد.

بقایی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور می‌تواند مرخصی بگیرد اظهار داشت: رئیس‌جمهور و بسیاری از وزرا از لحاظ اداری تابع نهاد ریاست جمهوری هستند.

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز سوابقش مانند تمام کارگران در نهاد ریاست جمهوری است کما اینکه آقای خاتمی هنوز کارمند نهاد ریاست جمهوری محسوب می‌شوند. همچنین آقای متکی و یا آقای فلاحیان نیز از نهاد ریاست جمهوری بازنشسته شده‌اند.

بقایی تصریح کرد افزود:‌ جانشین رئیس‌جمهور نیز معاون اول رئیس‌جمهور است.

وی درباره اینکه آیا آقای مشایی رئیس‌جمهور را در سفرهای استانی همراهی خواهند کرد یا نه گفت: در این باره نیز به طور حتم بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهد شد و ما تابع قانون خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *