پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
سرلشکر صفوی:

مخالفان شورای نگهبان مخالف اسلام و قانون‌اند

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 286155
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز یکی از ترفندهای دشمنان، تضعیف شورای نگهبان است، گفت: تصمیمات این شورا منطبق بر شرع اسلام و برابر قانون اساسی است و مخالفان آن، مخالف اسلام و قانون اساسی هستند.
مخالفان شورای نگهبان مخالف اسلام و قانون‌اند
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در همایش بزرگداشت آیت‌الله ملاهاشم جنتی و 90 شهید محله لادان با تشریح شرایط حاکم در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، گفت: در زمان دفاع مقدس، دشمنان ملت ایران، جنگ جهانی را علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کردند. کشورهایی که در جنگ جهانی دوم، با هم دشمن بودند، در این جنگ با هم همراه شدند. هم‌اکنون نیز در زمان فعلی نوع جنگ تغییر کرده و دشمنان با محوریت آمریکا، با وارد کردن فشارهای سیاسی و اقتصادی و تحریم‌ها، جنگ جدید علیه ملت ایران شکل داده‌اند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حضور حداکثری، مردم بایستی چشم‌ها و گوش‌هایشان به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد. مردم اگر نمی‌توانند اصلح را تشخیص دهند، برای انتخاب به علما و اهل فن مراجعه کنند و تحقیق کنند که کدام یک از افراد بیشتر می‌تواند برای کشور مفید باشد.

امروز از نظر سیاسی در یک نقطه عطف راهبردی قرار گرفته‌ایم

صفوی ادامه داد: امروز از نظر سیاسی در یک نقطه عطف راهبردی قرار گرفته‌ایم و از همین رو باید انسانهایی سالم، درست و کارآمد را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: امروز رهبری حکیم، فرزانه،‌ مدیر و مدبر و دوراندیش و از سوی دیگر شورای نگهبان با تقوا و تیزهوش بر امور نظارت دارند.

در حماسه سیاسی جوانان محوریت اصلی را عهده دارند

وی تأکید کرد: این پیروزی به تصمیم ملت ایران بستگی دارد و در این حماسه آفرینی جوانان محوریت اصلی را به عهده دارند.

امروز یکی از ترفندهای دشمنان، تضعیف شورای نگهبان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: امروز یکی از ترفندهای دشمنان، تضعیف شورای نگهبان است و مردم بایستی بدانند تصمیمات شورای نگهبان منطبق بر شرع اسلام و برابر قانون اساسی است و مخالفین آن مخالف اسلام و قانون اساسی هستند.

وی ادامه داد: امروز وضعیت پیرامونی ما در منطقه برخلاف دوران دفاع مقدس به نفع نظام اسلامی تغییر کرده است و عوامل پیروزی در دفاع مقدس می‌تواند عوامل پیروزی در حماسه سیاسی و اقتصادی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *