پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
قاب حماسه/

عکس / «دراگانف» با عکس فرمانده

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 286011
عکسی که مشاهده می کنید، یک "پیشمرگِ کرد مسلمان" را با اسلحه تک تیراندازش (از نوع"دراگانف" که در بین رزمندگان به "قناصه" شهرت داشت) نشان می دهد.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که مشاهده می کنید، یک "پیشمرگِ کرد مسلمان" را با اسلحه تک تیراندازش (از نوع"دراگانف" که در بین رزمندگان به "قناصه" شهرت داشت) نشان می دهد. این "قناصه چی کرد" عکس فرمانده خود را روی قنداق قناصه اش نصب نموده تا به هنگام شکار دشمنان، این عکس را روی سینه خود داشته یاشد.

سازمان پیشمرگان مسلمان کرد، در سال 59 توسط شهید محمد بروجردی در کردستان پایه گذاری شد. این سازمان وظیفه داشت از میان اهالی مناطق کردنشین، نیروی های معتقد به نظام جمهوری اسلامی را جذب سپاه نموده و برای نبرد با ضدانقلاب و متجاوزین بعثی، سازماندهی نماید. این سازمان و اعضای آن در سال های فعالیت خود، خدماتی تاریخی و سرنوشت ساز به نظام جمهوری اسلامی ارائه نمود و شهدای فراوانی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

شادی روح تمامی شهدای پیشمرگ مسلمان کرد صلوات

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *