پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

کنایه 20:30 به دو چهره جنجالی/ ادبیات مخصوص یک‌ نفر +فیلم

جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 285915
صرفا جهت اطلاع این هفته محورهای مختلفی رو شامل میشه ، از سناریوی دولتی بنزین 2100 تومانی گرفته تا کنایه به برخیها که مخصوصا اخیرا مدام میگن میایم ، اگه .... چنین و چنان .
کنایه 20:30 به دو چهره جنجالی/ ادبیات مخصوص یک‌ نفر +فیلم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، امیر شجاعی صرفا جهت اطلاع این هفته را با سوالی از دبیر ستاد هدفمندی یارانه شروع کرد و از محمد رضا فرزین پرسید: آقای فرزین سناریوهایی که طراحی کرده بودید برای قیمت بنزین توضیح می دید؟ فرزین گفت: سه تا سناریو ارائه کردیم که آنچه به مجلس ارائه کردیم سناریوی یک ماست. شجاعی گفت خب به این سناریوی یک چون هنوز تو مجلس تصویب نشده کاری نداریم تو بقیه سناریوهاتون قیمت بنزین چند بود(فرزین: در سناریو سه ما حول و حوش دو هزار و 100 تومنه)عجب پس اینی که می گفتن بنزین دو هزار تومنی تو راهه درست بود.

(فرزین: عموم اعضای جلسه خیلی موافق اجرای دو و سه نبودن) شجاعی: دست اعضای اون جلسه درد نکنه که با این سناریو سومیه تون توافقی نداشتن والا فکر کنید این گرونی های بی در و پیکر با بنزین لیتری 2100 تومن چی می شد.

گربه ضد خواب

گربه ای که به یکی از همایش ها در استان خراسان پناه آورده بود موجب سرگرمی بعضی مدعوین شد. خبرنگار خطاب به اصحاب همایش و سمینار گفت: تا می تونید شرایطی فراهم کنید تا حضار سرشون گرم بشه . به هر حال هر چی باشه از چورت زدن که نماش بهتره.

"ادبیاتی مخصوص یک نفر"

خبرنگار : ادبیات خاص این هفته بازهم به میدون اومد. یکی پشت تریبون رسمی گفت هر کی با زنش قهر می کنه میاد اظهار نظر می کنه...، اینجای آدم دروغگو ....، ظاهرا آش همان آشو کاسه همان کاسه.


کنایه شجاعی به نمایندگان مجلس "خسته نشدید اینقدر رای ندادی؟

پخش تصاویر تذکرات مکرر لاریجانی به نمایندگان برای شرکت در رای گیری.

شجاعی: راستش ما هم از این آیتم تکراری خوشمون نمیادا، ولی خودمونیم بعضی نماینده ها لااقل میذاشتن یه سال بگذره بعد مسائل دیگه ای به جز رای دادن براشون اصل می شد.

شجاعی در ادامه به واژه "علی الحساب" پرداخت که بعضی دستگاهها برای گرفتن پول بیشتر از مردم بهانه می کنند.

اداره برق در استان خراسان رضوی امتیاز برق را به مبلغ 255 هزار تومن علی الحساب واگذار کرده و تعهد گرفته اگر در آینده گران شد بیا و بقیه پولش را پرداخت کن.

طرف با اعتراض به خبرنگار میگه:  گفتند علی الحسابه،  زمانی که تعرفه جدید امتیاز برق بیاد که معلوم نیست دو ماه دیگه سه ماه دیگه ،‌ مابقیه این پولو باید پرداخت کنی. ما نمیدونیم الان داریم امتیاز برق می خریم چرا باید پولشو در آینده به نرخ جدید بدیم.

شجاعی به انگیزه های بعضی از فیگورهای خاص برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت از جمله ژستی که انگار از دهه چهل آمده بود  و می گفت یکی از عاشقان سینما هستم و عکاسهای نازنین منو مطرح کردند، و با یاد کردن از حسین دوربینی که تقریبا پای ثابت کادر دوربین های خبریه گفت: این روزا در ستاد انتخابات غوغاییه ، چهره های مطرح که سر جای خودشون ، چهره های ناشناس کرور کرور میان برای ثبت نام که بیا و ببین .دوستان حسین دوربینی ، فقدانشو تا حدودی جبران کردند.

بعد شجاعی نتیجه گرفت که جالبه وقتی تو شورای نگهبان کثیری از این ثبت نام کنندگان صلاحیت شون احراز نشد یه عده تو بوق و کرنا می کنن که چرا پس انتخابات آزاد برگزار نمیشه.

در ادامه شجاعی خطاب به طریقت منفرد وزیر بهداشت گفت :ْآقای وزیر تعرفه های پزشکی که رو زمین مونده کی ابلاغ میشه؟ ( وزیر بهداشت : والا ما وظیفه مونو تو شورای عالی بیمه انجام دادیم، آقای وزیر کارو تعاون و اینا چون به ایشون بر می گرده، ایشون هم البته وظیفه شو انجام داده رفته تو دولت برای ابلاغ) شجاعی : خب همه که وظیفه شونو انجام دادن چرا ابلاغ نمیشه (وزیر بهداشت: حالا نمیدونم چرا ابلاغ نمیشه. این سفرهای استانی باعث شده که جلسات دولت در تهران تشکیل نشه بیفته به شهرستانها) شجاعی: خب اگه یه وقت، وقت کردند اعضای دولت ابلاغ کنن.

کنایه شجاعی به پاسخگو نبودن مسئولان گرانی

این هفته برخی مسئولین کاملا مرتبط با گرونیها اعلام کردند کسانی که مسئول گرانیها هستند باید پاسخگوی مردم باشند.

شجاعی : واقعا لذت بردیم از این حرفهای گهر بار و مسئولانه . جدا ولی چرا پاسخگو نیستی ؟ عزیز دل برادر!

بادی گاردهای شش دنگ برای یکی از چهره های .... که این روزها خیلی در تلاشه . خدا به خیر کنه فردا به جایی رسید چقدر خفن میشه . ( پخش تصاویر بادی گاردهای این فرد)

شجاعی : شما که می دونید ، جهت اطلاع چهره های سیاسی که رهبر انقلاب چند بار گفتند نفیا یا اثباتا در مورد اومدنو و نیومدن افراد تو عرصه انتخابات اظهار نظر نمی کنن.حالا شما اگه نمی خواید بیاید، یا نمی تونید بیاید یا فکر می کنید اصلا نباید بیاید، از ایشون مایه نذارید. اگر هم می خواید بیاید که دیگه این حرفها چیه. خداحافظ .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از این رسانه میلی بیشتر از این نمیشه اتظار داشت ، اگه از این دو نفر تعریف کنند رای اینان ریزش میکنه