جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع):

خون شهدای بسیجی بی‌گناهی که با سلاح منافقین در فتنه بر زمین ریخت همچنان تازه است

کاندیداها گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را پیگیری کنند
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 285812
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در بیانیه ای خطاب به روسا و مسئولین احزاب اصلاح‌طلب و کارگزارانی تاکید کرد: جریانی که تا دیروز دم از تقلب در انتخابات می‌زد، امروز بر سر آمدن یا نیامدن آتش افروزان و سران فتنه‌ 88 مسابقه رسانه‌ای گذاشته‌اند.
خون شهدای بسیجی بی‌گناهی که با سلاح منافقین در فتنه بر زمین ریخت همچنان تازه است
به گزارش جهان، بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق(ع) بیانیه‌ای را خطاب به مسئولان اصلاح‌طلب و کارگزارانی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

 «بسم‌الله الرحمن الرحیم»

روسا و مسئولین احزاب اصلاح‌طلب و کارگزارانی

اکنون بیش از 8 سال از زمانی که مردم اصلاحات و سازندگی را به بازنشستگی فراخوانده‌اند گذشته است؛ بازنشستگی پیش از موعدی که با روشن شدن زوایای ناکارآمدی در سیاست داخلی با اتفاقاتی چون تحصن مجلس ششم، فتنه منتظری، اصلاح قانون مطبوعات، 18 تیر و پس لرزه‌های آن، ماجرای آقاجری، حوادث سیاسی 82، ماجراهای شورای شهر اول و دوم و ... رقم خورد؛ جریانی که تا دیروز دم از تقلب در انتخابات می‌زد و نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را به ظلم و سرکوب عدالتخواهان محکوم می‌نمود، امروز بر سر آمدن یا نیامدن آتش افروزان و سران فتنه‌ 88 مسابقه رسانه‌ای گذاشته‌اند.

این جریان با چهره‌ای حق به جانب چون پدرخوانده‌ای دلسوز شعار نجات کشور را سر می‌دهند؛ خون شهدای بسیجی و مردم بی‌گناهی که با سلاح منافقین و مزدوران خارجی در دوران فتنه بر زمین ریخت همچنان تازه است.

در عرصه فرهنگ عمیق‌ترین ضربات را بر پیکره این مرز و بوم وارد آوردید؛ در سینما، موسیقی، تئاتر و از همه مهمتر فرهنگ عمومی بی‌حیای و لاقیدی را ترویج کردید که نتایج آن در رشد نرخ طلاق، اعتیاد و بزهکاری‌های اجتماعی مشهود است.

بگذار بگوئیم آنانی که امروز خود را منجیان کشور و اقتصاد آن می‌دانند در دوره صدارتشان با تجویز نسخه‌های توسعه‌گرایی غربی، وام‌های کلان خارجی، مانور تجمل و ترویج روحیه اشرافی‌گری و سرمایه‌داری، تورمی افسار گسیخته و شکاف طبقاتی گسترده را به مردم تحمیل کردند.

در اقتصاد نیز اگر چه امروز اوضاع و احوال کشور به جهت تحریم‌ها و برخی سوء مدیریت‌ها به سامان نیست و مسئولین امر باید پاسخگو باشند، اما مگر شما برای اصلاح اقتصاد بیمار ایران چه کردید که امروز داعیه نجات اقتصادی سر می‌دهید؟. ندانم کاری‌ها، سردرگمی سیاست‌های اقتصادی، تولد فسادهای کلان اقتصادی، رانت خواری‌ها و ایستادگی در برابر مبارزه با فساد و در نهایت پناه به نسخه‌های بانک جهانی تنها گوشه‌ای از کارنامه غیر موفق اقتصادی این مدعیان است.

در حوزه بین‌الملل مسیر حرکت خواسته یا ناخواسته، بر این بود که  استقلال، عزت و شرافتی که مردم ایران اسلامی با رشادت و شهادت فرزندان خود به دست آورده بودند را به نیشخندهای جک استرو و هم پیاله‌های غربی و آمریکایی او به حراج بگذارند.

دیپلماسی منفعلانه و با عقب گردی که در دراز مدت لاجرم، موجب برگرداندن سیطره  استکبار جهانی بر ملت ایران می‌شد و اگر نبود تدابیر داهیانه امام امت و هوشیاری ملت، امروز همه زحمات ملت را برباد داده بودید؛ شما توانایی حفظ دستاوردهای نظام را نداشتید چطور توقع دارید در دهه پیشرفت و عدالت، که به سرمایه و دستاوردهای دوچندان نیازمندیم، به شما برای حضور در صحنه انتخابات اعتماد شود؟

بی تردید شما نه تنها توانایی و شایستگی خادمی اسلام عزیز و ملت غیور و بزرگ ایران را ندارید، صلاحیت حقوقی و سیاسی برای حضور در انتخابات را هم نمی‌توان در شما یافت؛ مشارکت حداکثری  بی‌شک با حضور آحاد ملت رخ خواهد داد و حضور همه سلایق در چهارچوب  مصلحت ملت عزیزشکل خواهد گرفت و برای این امر نیازی به عناصری که ما را به عقب برگردانند نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن توصیه همه کاندیداهای احتمالی به رعایت تقوای اخلاقی- سیاسی از این عزیزان خواستاریم با پیگیری گفتمان اصیل انقلاب اسلامی جهت تحقق تمدن اسلامی گام بردارند.

والسلام علی من اتبع هدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *