چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲
عضو جبهه حماسه‌سازان انقلاب:

هاشمی اجازه ندهد دیگران از او سوء استفاده کنند

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 285638
عضو جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی با بیان این که بعضی جریانات فکر می کند می توانند با آمدن هاشمی خودشان را زنده کنند ، گفت: به نظر می رسد هاشمی نباید خودش را در اختیار دیگران قرار دهد تا از وی سوء استفاده کنند.
هاشمی اجازه ندهد دیگران از او سوء استفاده کنند
به گزارش جهان، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین انتظار مردم از مسئولان و آنهایی که ادعای کاندیداتوری دارند شفافیت در رفتار است، گفت: رفتار سیاست بازانه و اینکه یک روز بگوییم نمی آیم و روز بعد بگوییم می آییم خلاف شان شخصیتی است که می خواهد در راس قوه مجریه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: بهترین راه برای حفظ حرمت هاشمی و خراب نشدن اوضاع این است که ایشان در همان مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی بمانند، البته فارغ از مسایل سیاسی و مشکلاتی که در چند سال گذشته به هاشمی منتسب می شود باید گفت وی دیگر توانی برای اداره کشور ندارد.

عضو جبهه حماسه سازان گفت: بنده به ایشان به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توصیه می کنم از رفتار چندگانه و سیاست بازانه پرهیز کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته ملت ایران منتظر آقای هاشمی نیست و اینکه اطرافیان وی هر روز در خصوص آمدنش خبری اعلام می کنند اثری در جامعه ندارد و خلاف شان آقای هاشمی است.

وی اظهار داشت: این گونه رفتارها در ذهن مردم ایران احساس خوبی را ایجاد نمی کند و باعث تخریب بیشتر شخصیت آقای هاشمی می شود.

دهقان با بیان این که بعضی جریانات فکر می کند می توانند با آمدن هاشمی خودشان را زنده کنند، گفت: به نظر می رسد هاشمی نباید خودش را در  اختیار دیگران قرار دهد تا  از وی سوء استفاده کنند.

عضو جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: هاشمی فرد شناخته شده است و طبق نظرسنجی ها اگر هاشمی در انتخابات شرکت کند شکست سنگین تر از سال 84 در انتظار وی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
برادر عزيز : شما چرا ناراحت هستيد ؟ شما دلسوز مردم هستيد يا آقاي هاشمي ؟ مردم كه به قيم نياز ندارند خدا را شكر شعور بالايي دارند ؛ هاشمي هم خودش ميداند - نكند از چيز ديگري ناراحت هستي ؟
رادمهر
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقاي دهقان با تدبير حرف مي زند جناب آقاي هاشمي بازنشسته است مگر ديگران مرده اند كه هاشمي بيايد مگر هاشمي و خانواده اش فقط انقلا ب كرده اند ما هشت سال نبود پدر را و حضورش در جنگ را شاهد بوديم و خودمان هم در ركاب بابا.نبايد بگذاريم هاشمي اشتباهش را تكرار كند.