شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

هم خودش را مي‌شناسد و هم کساني که قيامت کردند!

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 285330
شبکه دولتي انگليس معتقد است نامزدي خاتمي از حيث هزينه‌سازي براي جمهوري اسلامي مطلوب است اما در جمع‌بندي کلي چيزي عايد اپوزيسيون نمي‌کند.
هم خودش را مي‌شناسد و هم کساني که قيامت کردند!
به گزارش جهان، بي‌بي‌سي فارسي در تحليلي با ادعاي اينکه عدم احراز صلاحيت خاتمي وجهه نظام را خدشه‌دار مي‌کند، تصريح مي‌کند که حتي در صورت تأييد صلاحيت و رسيدن به قدرت، خاتمي اختيار چنداني نخواهد داشت و نقشي بيشتر از تدارکاتچي ايفا نخواهد کرد.

بي‌بي‌سي همچنين خاطرنشان کرد: يادآوري رأي دادن خاتمي در انتخابات مجلس در دماوند، مي‌تواند بيانگر عدم توانايي خاتمي در ايستادگي مانند کروبي و موسوي باشد. از جنبه ديگر بايد از افرادي که رئيس دولت اصلاحات را به کانديداتوري دعوت مي‌کنند پرسيد که آيا تا آخر در کنار او خواهند ايستاد؟ يادآوري بيش از هشتصد روز حبس خانگي ميرحسين موسوي و مهدي کروبي به حل اين معما کمک خواهد کرد. در اعتراضات بعد از انتخابات 88، بارها شعار «موسوي بازداشت بشه، ايران قيامت ميشه» تکرار شد ولي با آغاز حبس خانگي اين دو در بهمن 89، اعتراضي به وقوع نپيوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *