پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تظاهرات فلسطینی ها در حمایت از سوریه

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 285304
صدها فلسطینی دقایقی پیش در اعتراض به حملات اخیر اسرائیل علیه سوریه در شهر نابلس در حالی تظاهرات کردند که تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال این تجازوات سکوت اختیار کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صدها نفر از مردم فلسطین امروز، دوشنبه برای اعلام همبستگی خود با دولت و ملت سوریه و محکومیت حملات اسرائیل علیه سوریه در شهر نابلس دست به تظاهرات زدند.

تظاهرکنندگان در حالی که پرچم کشور سوریه را در دست داشتند با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، بمباران اخیر اسرائیل علیه سوریه را به شدت محکوم کردند.

معترضان فلسطینی از کشورهای عربی و اسلامی خواستار "دخالت فوری و جدی" برای توقف تجاوزات اسرائیلی به کشورهای عربی از جمله سوریه شده است.

تظاهرات در نابلس در شرایطی صورتی می گیرد که تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال حملات اخیر اسرائیل علیه سوریه تاکنون واکنشی نشان نداده است.

این در حالی است که گروه های مقاومت فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی به شدت این تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و با اعلام اینکه 'اشغالگران همواره برای جنایت‌های خود بهانه تراشی می‌کنند' از کشورهای عربی خواستار اتخاذ مواضع یکپارچه برای متوقف کردن تجاوزات اسرائیل شد.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را 'خطرناک، غیرقابل توجیه و همچنین نقض توافق آتش‌بس' امضا شده بین دو طرف خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *