پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رویانیان: می‌مانم تا حذفم کنند

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 285269
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است در صورتی که یکی از توپ‌های تیم فوتبال این باشگاه در بازی با سپاهان به گل تبدیل می‌شد، مهدی مهدوی‌کیا در مراسم خداحافظی‌اش پادشاهی می‌کرد. او همچنین با اعلام حمایت از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می‌گوید در این تیم می‌ماند تا حذفش کنند!
رویانیان: می‌مانم تا حذفم کنند
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد رویانیان در خصوص انتقاد محمد حسین نژاد فلاح یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه از مدیرعامل و سرمربی تیم، اظهار داشت: این هجمه‌ها بعد از باخت طبیعی است. ما باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم و برای آینده برنامه بریزیم.

وی تاکید کرد: یکی از نکاتی که باید عرض کنم، حضور 100 هزار هوادار در دیدار فینال در ورزشگاه آزادی بود. با وجود اینکه هواداران ما یک شب تلخ را دیدند و جام را از دست دادند ولی بی حرمتی نکردند. این تغییر فرهنگ هواداران اتفاق بزرگی برای فوتبال است که باید برایش ارزش قائل شد!

رویانیان به دفاع از عملکرد پرسپولیس در نیم فصل دوم پرداخت و افزود: انصافا کارنامه پرسپولیس در نیم فصل دوم تغییر کرد. هرچند ما لیگ را خوب شروع نکردیم و جام را از دست دادیم ولی در نیم فصل دوم خوب کار کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال برکناری‌اش هم خاطرنشان کرد: آنقدر در پرسپولیس می‌مانم تا حذفم کنند. مدیر نباید در نتایج تیم گرفتار شود. مدیر باشگاه باید به اصول خودش پایبند باشد. به همین خاطر ما باید سریع در تیم تغییرات و اصلاحاتی انجام دهیم. من وقتی به پرسپولیس آمدم همه چیز را از صفر شروع کردم تا پرسپولیس جهانی را بسازیم.

وی همچنین از کادر فنی پرسپولیس حمایت کرد و گفت: زیر سئوال بردن مربیان و بازیکنان چیزی را حل نمی‌کند. اطمینان می‌دهم آنها به کار خود ادامه بدهند و فصل بعد حداقل یک جام به دست بیاورند.

"آیا فکر می‌کنید خود شما تا فصل آینده در پرسپولیس باشید که برای کادر فنی هم برنامه دارید"؟ رویانیان در پاسخ به این سئوال، تصریح کرد: امروز (دوشنبه) صبح که به دفترم آمدم، برای برنامه ریزی سال آینده چک شخصی کشیدم  تا برای فصل بعد بازیکن بگیریم. من هیچ چیز را تعطیل نمی‌کنم و تا زمانی که در یک مجموعه باشم تا آخرین لحظه کارم را انجام می‌دهم.

وی که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر صحبت می‎‌کرد، ادامه داد: حرف شما درست است ولی ناامیدی وظیفه من نیست. ما باید فصل بعد حتما قهرمان لیگ برتر شویم و جام را به هواداران هدیه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره تصمیم مهدی مهدوی کیا مبنی بر خودداری از بازی مقابل تیم هامبورگ، گفت: اگر در بازی مقابل سپاهان یکی از توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد، بهترین حالت برای خداحافظی مهدوی‌کیا رخ می‌داد. پس ما درست ریسک کردیم. با این حال ما برای مهدی تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و به همین خاطر با باشگاه هامبورگ در حال مذاکره‌ایم. همچنین با یک شرکت داخلی برای برگزاری مراسم خداحافظی قرارداد بسته‌ایم.

رویانیان در پایان تاکید کرد: مهدی مهدوی کیا متعلق به فوتبال ایران است. هواداران پرسپولیس، سپاهان، رسانه‌ها و ... برای او هیچ چیزی کم نگذاشتند. اگر یکی از توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد او جام را بالای سر می‌برد و پادشاهی می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *