جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مظلومي در نشست خبري:

انتقاد از زمان فينال حذفي و ديدارهاي ليگ

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 284867
سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: كاهش تيمهاي ليگ برتر نشان دهنده ضعف فدراسيون در برنامه ريزي است و سازمان ليگ نمي تواند براي يك ليگ 18 تيمي به خوبي برنامه ريزي كند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرويز مظلومي عصر شنبه در نشست خبري پيش از بازي تيمهاي آلومينيوم و تراكتورسازي، عنوان كرد: متاسفانه تيم ما پس از بازي با گهر دورود با يك استراحت اجباري 20 روزه مواجه شد و بازيكنان ما كه خستگي يك ليگ طولاني مدت را در بدن دارند، مجبور به بدنسازي دوباره شدند.

وي ادامه داد: متاسفانه اين مشكلات به علت برنامه ريزي سازمان ليگ براي ما ايجاد شده در حالي كه تيم ما مدت ها از مسابقات به دور بوده، تيم رقيب ما يعني تراكتورسازي در مسابقات آسيايي حضور داشته و بازيكنان آن در شرايط مسابقه قرار دارند.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان افزود: با اين وجود بازيكنان ما از انگيزه بالايي براي پيروزي در اين ديدار برخوردار هستند و اميدوارم پيروزي هاي ما براي سومين بازي پياپي تداوم داشته باشد.

مظلومي در ادامه از برگزاري همزمان ديدار آلومينيوم و تراكتور با فينال جام حذفي و بازي تيمهاي استقلال و فولاد انتقاد كرد و اظهار داشت: با توجه به علاقه مندي بسياري از مردم به دو تيم استقلال و پرسپوليس، اين برنامه ريزي موجب كاهش تماشاگران ساير ديدارها خواهد شد اما تيم ما در ديدار برابر تراكتور به حمايت هواداران خود نياز مبرم دارد و به همين علت از هواداران آلومينيوم مي خواهم تا از بازي تيمهاي استقلال و پرسپوليس چشم پوشي كرده و براي حمايت از آلومينيوم در ورزشگاه خليج فارس حاضر شوند.

وي همچنين در خصوص تغييرات ايجاد شده در كادرفني تراكتورسازي نيز گفت: معتقدم اين مسئله به سود تيم ما نيست چون ما از برنامه هاي مربي قبلي شناخت كافي داشتيم و هم اكنون نيز انگيزه بازيكنان تراكتور بيشتر شده و مربي جديد اين تيم نيز مي خواهد خود را اثبات كند.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان اضافه كرد: تراكتورسازي با انگيزه تثبيت سهميه آسيايي خود مقابل تيم ما حاضر مي شود و همين مسئله كار تيم ما را سخت مي كند اما من به هواداران آلومينيوم نويد يك بازي خوب را مي دهم كه مي توانيم با امتيازات آن از سقوط آلومينيوم جلوگيري كنيم.

مظلومي همچنين در بخش پاياني صحبت هاي خود به شدت از كاهش تيمهاي ليگ برتري انتقاد كرد و افزود: فوتبال ما نبايد ريزش داشته باشد و كاهش تيمهاي ليگ برتر نشان دهنده ضعف فدراسيون در برنامه ريزي است و سازمان ليگ نمي تواند براي يك ليگ 18 تيمي به خوبي برنامه ريزي كند.

وي يادآور شد: همچنين بنده فكر مي كنم كه فدراسيون طبق برنامه و نظر كارلوس كي روش مي خواهد تعداد تيمهاي ليگ برتري را كاهش دهد.

تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18 روز یکشنبه 15 اردیبهشت در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *