جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

علت حادثه جاده اهواز ـ اصفهان

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 284524
مدیریت بحران خوزستان گفت: بر اساس بررسی های اولیه، تصادف جاده اهواز ـ اصفهان، اتوبوس شناخته شده که در حال سبقت بوده است.
به گزارش جهان، محمدرضا آملازاده دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: علت حادثه دلخراش تصادف جاده اهواز ـ اصفهان که 14 کشته بر جای گذاشت همچنان در حال بررسی و پیگیری است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه، مقصر این حادثه، اتوبوس شناخته شده که در حال سبقت بوده است.

مدیریت بحران خوزستان اضافه کرد: با به وقوع پیوستن این حادثه و سوختن اتوبوس، سه نفر از مسافران در حین سوختن از ماشین به بیرون پرتاب شده‌اند.

وی ادامه داد: با ورود اورژانس به محل حادثه، مجروحان به بیمارستان اهواز انتقال داده شدند که یکی از آنها 100 درصد دچار سوختگی، دیگری با 80 درصد و مجروح سوم با 70 درصد سوختگی در حال مداوا هستند.

آملازاده در پایان گفت: حال عمومی یکی از مجروحان نیز خوب گزارش شده و ‌‌نهایت تا دو روز دیگر ترخیص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسیر اهواز به اصفهان از طریق هفتکل و ایذه یکی از مهمترین و پر تردد ترین مسیر های جدید کشور است. محل تقاطع مذبور که محل این تصادف است یک نقطه حادثه خیز است و باید سریعا اصلاح شود. از دور برگردان اتوبان اهواز-رامشیر تا ابتدای جاده هفتکل فاصله بسیار کم است و خودوهائی که از دور برگردان می خواهند به سمت جاده بروند مواجه با خودروهای عبوری از اتوبان هستند که با گذر از یک پیچ ناگهان وارد این منطقه آنهم با سرعت زیاد میشوند. هیچ سرعت گیر یا چراغی برای کنترل وجود ندارد. بعلت کوتاهی فاصله دور برگردان تا ابتدای جاده هفتکل، خودرو های خارج شده از دور برگردان اتوبان امکان بالابردن سرعت و سپس تغییر خط به سمت چپ راندارند و به همین دلیل سعی می کنند سریعا عرض اتوبان را طی کرده و به سمت چپ ان بروند تا بتوانند وارد جاده هفتگل شوند و بدین ترتیب سد راه خودرو هائی که در اتوبان با سرعت در حال حرکت هستند میشوند و تصادف رخ می دهد. من در این مسیر با خودرو سواری بارها رفته ام و این مشکل را لمس کرده ام. در این محل از این حادثه ها بسیار رخ داده ولی مسئولین ضعیف استان با بی توجهی از کنار آن رد شده اند