پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۳

اقدام ضد ایرانی سامسونگ

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۳۱
کد مطلب: 283517
کاربران ایرانی به تازگی و طی چند روز گذشته اطلاعیه‌ای را از طرف سامسونگ مبنی بر محدودیت در دسترسی آنان به فروشگاه محصولات نرم افزاری این شرکت دریافت کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کاربران ایرانی فروشگاه الکترونیکی و برخط سامسونگ اطلاعیه‌ای را مبنی بر قطع دسترسی‌ها به این فروشگاه از تاریخ ۲۲ می از طرف سامسونگ دریافت کرده‌اند که ظاهرا قرار است این شرکت از ایران خارج شود.

کاربران ایرانی به تازگی و طی چند روز گذشته اطلاعیه‌ای را از طرف سامسونگ مبنی بر محدودیت در دسترسی آنان به فروشگاه محصولات نرم افزاری این شرکت دریافت کرده‌اند.

در این اطلاعیه که گویا از طرف سامسونگ ارسال شده آمده است که دسترسی به این فروشگاه و هرگونه تبادل از طریق این درگاه الکترونیکی برای کاربران ایرانی از 22 می (ماه آینده) محدود خواهد شد.

با اتخاذ چنین رویه‌ای از طرف سامسونگ و با توجه به اینکه این ایمیل چهارشنبه گذشته برای عده زیادی از دارندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت فرستاده شده بود، کاربران ایرانی این موضوع را از خرده فروشی و نمایندگی سامسونگ در ایران پیگیر شدند که آنان در پاسخ گفته‌اند که در ایران تنها مسئول موضوعات سخت‌افزاری هستند نه نرم‌افزاری و برنامه‌های کاربردی که از طریق فروشگاه آن‌لاین سامسونگ ارائه می‌شود.

جالب است که سامسونگ در این اطلاعیه خود خبر از قطع این دسترسی مبنی بر محدودیت‌های قانونی داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه بابا این بنده خداها هم دیدن مردم ایران هر چیزی که غیرقانونیه یا گرون بشه هجوم می برند واسه خریدنش یاد گرفتن می خوان اینجوری محصولشون رو بیشتر بفروشن.
واسه یه بارهم شده مردم بیایید با نخریدن محصولات این شرکت فقط یک ماه هیج کسی سامسونگ نخره تا حساب کار دستشون بیاد.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه سامسونگ خیلی علفش زیاد شده! اگه محصولاتشو ایرانی ها نخرن که بدبخت میشه
Iran, Islamic Republic of
کم پول اینجا گیرشون اومده در طول این سالها ... ما دیگه به دیدن این چیزا عادت کردیم : نون و نمک خوردن و نمکدان شکستن
MAY3AM
United States
ای بابا!!!
وقتی ملت ایران و خصوصا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران نسبت به این توهین آشکار این شرکت به ایرانی ها ساکت نشسته ( حتی گمون نکنم مطلع باشند!!! ) شما دیگه چه انتظاری دارید.
Iran, Islamic Republic of
واقعاً جاي تاسف است كه كمپاني بزرگي همچون سامسونگ بازيچه دست ديگر كشورها مي شود . يكي نيست بگه شما كه از ترس كره شمالي جرات نفس كشيدن ندارين حالا اومدين براي ما محدوديت ايجاد مي كنين؟! كمپاني سامسونگ بايد ممنون ايرانيها باشه كه گوشي هاي بي كيفيتش را دربازار مثل نقل ونبات مي فروشه . اگه ايرانيها نخرن كه به 1ماه نرسيده سامسونگ ورشكست مي شه .
اگر کشورمان را دوست داریم بیایید محصولات سامسونگ را تحریم کنیم ما خودمان در بسیاری از محصولات مثل لوازم خانگی تولیدهای با کیفیتی داریم دیگه نیازی به اونا نداریم
مثل گوشی جی ال .... !!!!
یا یخچال برفک الکتریک
یا کولر ابی ....
شاید هم تلوزیون .... که اونم مونتاژ همون سامسونگه
کرسی برقی هم هست.
اخه کدوم محصولات؟؟؟؟
خخخخخخخخ
United Kingdom
خود کم بینی هم حدی داره!!!
Hamed
نه جانم
مثل لوازم خانگی اسنوا
یا یخچالهای الکترو استیل که خیلی از یخچالای خارجی باید جلوش لنگ بندازن
یا محصولات استیل البرز و....که از محصولات به اصطلاح با کیفیت(چینی) شما خیلی با کیفیت تره.
استیل البرز که استیل ظرفشویی هست اسنوا هم خارجی هست و مونتاژ هست الکترو استیل هم مونتاژ هست و هیچ کدوم هم موبایل تبلت تولید نمیکنن حالا چیکار کنیم حتما از گوشی جی ال ایکس به حساب ایرانی بخریم به همه هم بگیم ما حافظ کالای به حساب ایرانی چینی هستیم برادر من خوابی ها ما اگه اقتصاد داشتیم که ماشین 27 سال پیش فرانسه رو به قیمت جهانی به مردم نمیفروختیم اگر یک ذره وجدان کاری اسلامی در اقتصاد این کشور بود این حال و روز من و شما نبود با اینترنت 24 کیلوبایت در ثانیه از افغانستان و عراق جنگ زده وضعیت اقتصادی نفتی اینترنتی توریستی ما بدتر هست طبق امار دولتی خصوصی مردمی همه جورره حساب کنیم اخر چاه هستیم بعد دنبال تحریم سامسونگیم!
عارف
Iran, Islamic Republic of
هم وطن عزیزم ضمن آرزوی سلامتی برای جنابعالی و خانواده تان بر خودم لازم می دانم شما را از موضوعی مهم آگاه کنم: شما به نوعی از خود بیگانگی فرهنگی حاد دچار هستید!
جمشید
ایرانیا میسازن بدون اینکه پاچه خواری امریکا رو بکنن اینا اینارو با قبول تجاوز سربازای آمریکایی به دختراشون میسازن جرات ندارن تو کشور خودشون به امریکایی تو بگن مثل پاکستان افغانستان کشورای عربی و ...
United States
وقتی فیلم های اشغال از این کشور را میخریم پر رو میشون دیگه