پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

سه نامه محمود برای داود/ ولایت را به احمدی‌نژاد ترجیح می‌دهم/ جریان انحرافی عامل استکبار است

پرچم فتنه امروز در دست جریان انحرافی است
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 283377
برادر رئیس جمهور گفت: با جانبداری از احمدی‌نژاد دنیا و آخرت خود را فنا نمی‌کنم و ولایت را به او ترجیح می‌دهم.
سه نامه محمود برای داود/ ولایت را به احمدی‌نژاد ترجیح می‌دهم/ جریان انحرافی عامل استکبار است
به گزارش جهان، داود احمدی‌نژاد در جلسه پرسش و پاسخ بصیرتی «گذر از فتنه و انحراف در انتخابات 92» با بیان اینکه ارتباطی با رئیس جمهور ندارم اظهار کرد: احمدی‌نژاد در سه نامه‌ای که تاکنون برای بنده نوشته، مرا بی‌دین خوانده و این امر حجت را برایم تمام کرده است.

وی جایگاه ولایت را حق خواند و افزود: با جانبداری از احمدی‌نژاد دنیا و آخرت خود را فنا نمی‌کنم و ولایت را به او ترجیح می‌دهم.

احمدی‌نژاد عزت دنیا و آخرت را سربازی در رکاب ولایت دانست و تصریح کرد: جریان انحرافی به دنبال ورود به انتخابات نیست و اگر اینگونه بود قبل از فرا رسیدن انتخابات کشور را رها نمی‌کردند و اقتصاد را به نابودی نمی‌کشاندند.

برادر رئیس جمهور با اشاره به اینکه بعضی از افراد بی‌لیاقت و بی‌مصرف در نقاط کلیدی به‌کار گرفته شدند، بیان کرد: استفاده از افراد ناکارآمد موجب کاهش ارزش پول ملی شده است.

وی حرکت در مسیر غرور را سبب نابودی انسان دانست و خاطرنشان کرد: تمام جریان‌های سیاسی که در 34 سال گذشته در مسیر غرور قرار گرفتند، نابود شدند.

احمدی‌نژاد انتخابات را آزمایش ملت ایران توصیف کرد و گفت: مرد از نامرد در فراز و نشیب‌ها مشخص می‌شود.

*مشایی ثبات هویتی ندارد

برادر رئیس جمهور در ادامه به مشایی اشاره کرد و یادآور شد: فرد مذکور ثبات هویتی ندارد و به دنبال ورود به انتخابات ریاست جمهوری نیست زیرا می‌داند در انتخابات رای نمی‌آورد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نامه به رئیس جمهور مبنی بر به‌کار نگرفتن مشایی در پست معاون اولی او را رد صلاحیت کرده است، اظهار کرد: شورای نگهبان برای پست بالاتر مشایی را تایید صلاحیت نمی‌کند و جریان انحرافی به دنبال شیطنت است.

*جریان انحرافی خالق بی‌بندوباری در جامعه است

احمدی‌نژاد جریان انحرافی را خالق گرانی و بی‌بندوباری در جامعه معرفی کرد و افزود: بعضی از مشکلات اقتصادی ربطی به بحث ارز ندارد و در بسیاری از موارد سوء مدیریت است.

برادر رئیس جمهور در پایان با تاکید بر داشتن بصیرت در انتخاب افراد، تصریح کرد: فردی که فرمان ولایت را عقب بیندازد نمی‌تواند برای دیگران تعیین تکلیف کند.

پرچم فتنه امروز در دست جریان انحرافی است

به گزارش فارس، داود احمدی‌نژاد همچنین امروز در نشست بصیرتی «گذر از فتنه و انحراف در انتخابات 92» در مسجد فاطمه زهرا (س) با اشاره به گذشت 34 سال از انقلاب پر شکوه و عظیم اسلامی در کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی تاروپود تمام مستکبران عالم را متلاشی کرده است.

وی ملت ایران را سردمدار نهضت اسلامی در دنیا معرفی کرد و افزود: تمام انسان‌های آزاده و افرادی که در مسیر آزادگی می‌خواهند گام بردارند امروز به مردم ایران می‌نگرند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

احمدی‌نژاد با تاکید براینکه تمام مردم دنیا به دنبال اراده ملت ایران هستند، بیان کرد: مردم کشورهای غربی امروز رژیم صهیونیستی را قبول ندارند و آن را متجاوز می‌دانند.

برادر رئیس جمهور به انهدام برج‌های دوقلو در آمریکا اشاره کرد و گفت: دنیای غرب با عمل مذکور می‌خواست بین اسلام و مسیحیت جنگ‌افروزی کند و با این بهانه به عراق لشگرکشی کرد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی نقشه موزیانه‌ای را در کشور دنبال می‌کند، یادآور شد: شیاطین داخلی و خارجی امروز باهم همسو شدند.

* پرچم فتنه امروز در دست جریان انحرافی است

وی پرچم فتنه را امروز در دست جریان انحرافی دانست و تصریح کرد: افرادی که فتنه سال 88 را خلق کردند دل در گرو مفسدان عالم دارند و دشمن می‌خواهد ملت ایران را از مسیر عزت به ذلت بکشاند.

احمدی‌نژاد ایجاد شیرینی با گفتار و رفتار ولایت در وجود انسان را موجب رستگاری در دنیا و آخرت خواند و اظهار کرد: جریان انحرافی با سفر به مصر، ترکیه، کویت، بحرین و عربستان می‌خواهد خط مقدم سوریه را بشکند تا دل استکبار از آنها راضی شود.

بازرس ویژه سابق رئیس جمهور با بیان اینکه جریان انحرافی امروز در ارکان اجرایی کشور نفوذ کرده است، اظهار کرد: جریان انحرافی به دنبال کسب قدرت آمده است.

وی رفتار ملت ایران را ایمان، ایثار، ازخودگذشتگی و ولایت‌پذیری عنوان کرد و افزود: جریان انحرافی اعتقادی به امام زمان (عج) ندارد و می‌خواهد ملت ایران را از مسیر صحیح خارج کند.

احمدی‌نژاد ملت ایران را پشت سر ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ملت ایران مرید امام زمان (عج) است.

* جریان انحرافی عامل استکبار است

برادر رئیس جمهور اضافه کرد: جریان انحرافی در مقابل رژیم صهیونیستی سر تعظیم فرود آورده و عامل استکبار است.

وی رفتار جریان انحرافی با حمله صدام به ایران را یکی خواند و بیان کرد: جریان انحرافی نقش طالبان را در ایران ایفا می‌کند و همزمان مومن، ظالم و جنایتکار است.

احمدی‌نژاد در پایان به سفر تاجیکستان اشاره کرد و گفت: فردی که با مکتب ایرانی، بیداری انسانی و هدیه تهرانی به تاجیکستان می‌رود برای حضور در محضر امام زمان (عج) نبوده بلکه برای احیای فرهنگ پادشاهی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جمشید
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تا حالا آقا داود با دیدن دولت روحانی پشیمان شده و باز نمره ولایت مداری را به احمدی نژاد می دهد