پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

خاطرات شیرین رئیس جمهور از سفر به ونزوئلا +فیلم

جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 283368
جناب وزیر ببخشید شورای رقابت که زیر نظر دولته سازمان حمایت مصرف کننده وتولید کننده هم که دولتیه شماهم که عضو دولتید پس کی باید مجوز بده.
خاطرات شیرین رئیس جمهور از سفر به ونزوئلا +فیلم
به گزارش جهان، صرفا جهت اطلاع این هفته با سخنان احمدی نژاد در یک مراسمی در قم آغاز شد که در آن مراسم از خاطرات سفر به ونزوئلا تعریف میکرد . این آیتم بدون شرح ، و ما فقط سخنان ایشون رو عینا پیاده کردیم.

واحد مرکزی خبر ؛ (احمدی نژاد ؛ به محض اینکه ما وارد شدیم فریادها بلند شد . ما هم ایستادیم و ابراز احساسات کردیم .چند بار اومدن به من تذکر دادن و گفتن تو اینطوری ابراز احساسات میکنی جمعیت به هیجان اومده ، یه خورده دیگه وایستی این نرده ها رو می کنن و دیگه قابل کنترل نیستن. البته برای ما سوالات شرعی هم پیش اومد.)

فیلم

فرمول شبه اتمی تعیین قیمت خودرو

(عضو شورای رقابت یک فرمول بسیار پیچیده رو نشان میده و از روی آن توضیح میده که چطوری باید قیمت خودروها افزایش پیدا کنه ) بعد خبرنگار میگه این فرمول پیچیده رو اگه شما متوجه شدین ما هم شدیم حالا با این فرمول شبه اتمی قیمت پراید میشه چند ؟( دوباره همین عضو شورای رقابت یه قیمتی رو میگه ) اما بلافاصله سخنان پژویان رئیس شورای رقابت در یک برنامه تلویزیونی پخش شد ( باصدای پژویان: اصلا متاسفم که این آقا چنین اشتباهی رو کرد ) تا اینجا رو داشته باشید . حالا خبرنگار رفته سراغ مجلسیا و میگه اونایی که نشستند تو کمیسیون مجلس ،ضرب و تقسیم کردن چی میگند (با صدای نماینده : اینجا وزارت مربوط قیمتها رو بین 15 تا 30 درصد کاهش داد) عجب هماهنگی تحسین برانگیزی راستی آقای وزیر هم که یه چیز دیگه می گه (با صدای غضنفری: اگه قیمتا رو بدن دست ما سریع جمعش می کنیم).

خبرنگار هم اینطوری جمعش کرد : جناب وزیر ببخشید شورای رقابت که زیر نظر دولته سازمان حمایت مصرف کننده وتولید کننده هم که دولتیه شماهم که عضو دولتید پس کی باید مجوز بده.

پرکشیدن ارز مرجع از کالاهای اساسی

خارج شدن ارز مرجع و ورود  ارز مبادله ای برای کالاهای اساسی رو به مسئولان محترم تبریک می گیم. به خصوص که بعضیا معتقدن این ورود و خروج ارز اثری تو زندگی مردم نداره.

(باصدای معاون وزیر تجارت: اتفاق تازه ای نیفتاده این تغییر هم اگر ملاحظه بفرمایید در سبد خانوار تاثیر خیلی زیادی نیست)

خبرنگار: البته ما هر چی ملاحظه می کنیم می بینیم این تغییرات قیمتی تو سبدمون خیلی تاثیر گذاشته شاید سبد بعضی ها  انقدر بزرگه که تغییرشو احساس نمی کنند.

البته بلافاصله رحیمی معاون اول رئیس جمهور سخنان جدید گفت ؛ (کاملا بی اساس . دولت مکلف شده برای تهیه کلیه کالاهای اساسی ارز مرجع بده و اگر این نباشه کل معیشت مردم به هم می ریزه .)

خبرنگار هم گفت پس آثار این موضوع رو باید تو قیمتها ببینیم دیگه.

دکتر کجایی ؟....

مخالفت عضو شورای شهر با بلند مرتبه سازی (باصدای شیبانی: در تهران تصویب شده و شورای شهر هم تصویب کرده که چهار طبقه نمیشه ساخت ، ممنوعه) دکتر انگار به اینجای مصوبه یه کم کوچولو بی توجه شده چون دارن بلند تر از چهار طبقه می سازن. باصدای شیبانی: اگر بسازه کسی من خودم میرم تخریب می کنم.

اهل سیاست یاد بگیرند

(بخشی از برنامه 90 و انتقادهای فردوسی پور و پاسخهای کفاشیان) فردوسی : برای سازش موقت شما با وزارت ورزش ، آقای بهروان رو قربانی کردید ؟ کفاشیان: بله با آقای بهروان توافق کردیم.

خبرنگار : به درست و غلط این سوال و جواب کاری نداریم اما اگه میشد تو این عالم سیاست مسئولین با همین آرامش (خنده کفاشیان) البته نه آنقدر دیگه ، ولی با لبخند  شفاف سازی می کردن ، اوضاع به نظر ما بهتر بود.

فردوسی : (هر کاری دوست داشتید می کردید جاهایی که میشده قانونو دور زده بشه ... ) و ادامه خنده کفاشیان.

خبرنگار ؛ البته حالا این بنده خدا هی می خنده به رو نمیاره ولی قرارم نیست ما  هر جوری شده دنبال دعوا بگردیما عادل جان!

هزینه های غم انگیز

(معاون سازمان حج: تنها عاملی که باعث شده هزینه ها دو برابر به نظر برسه این بوده که سال گذشته ارز با نرخ مرجع تهیه می کردیم امسال با نرخ مبادله ای.)

خبرنگار ؛ این یعنی همه کسانی که در صف اعزام حج هستند باید امسال 9 تا 12 میلیون بدن یعنی هزینه های حج دو برابر شده . راستش برای اونایی که چندین ساله تو نوبت اعزام به حجند و حالا دیگه با این قیمتا نمی تونن برن ،‌راه حل قانونی به ذهنمون نمی رسه فقط از اونایی که دستشون به دهنشون می رسه و برای چندمین بار می خوان اعزام بشن  درخواست میکنیم این هزینه رو صرف اعزام یه آدم سالخورده ای کنن که چشم انتظار نوبتش برسه ولی هزینه شو نداره . باور کنید ثواب اینم کمتر از حج رفتن نیست.

 دو کلام حرف حساب

بعد از زلزله ای که تو اصفهان اومد و خدا رو شکر به کسی صدمه نزد  یه رفیق اصفهانی شوخی طبعی یه پیامک طنزی زد و گفت اگر دوباره زلزله اومد ومن مردم ،وصیت می کنم که  این مطالباتمو از دولت بگیرید:مبالغ اضافی که بابت گران شدن مرغ و گوشت و برنج وبقیه اقلام دادم -مدت زمانی که دنبال وام ازدواج پسرم دویدم -وفرصتهایی که به خاطر حاشیه سازی وبگو مگو های الکی برخی مسئولین از زبین رفت.

ریسمانهای ترسناک در میدان سیاست

خبرنگار در پایان صرفا جهت اطلاع این هفته گفت شنیدید میگن مار گزیده از ریسمون سیاه وسفید می ترسه راستش این روزها ریسمون هایی توی بگو مگوهای سیاسی  می بینیم که چشممون می ترسه .اینو گفتم گه بعدا  نگید چرا صرفا خبرهای محرمانه وجهت اطلاع به ما  نمی گه -خدانگهدار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایا حج تمتع که شرط اصلی ان استطاعت کامل مالی است با قرض وهبه وپول نذروبخشش قابل اجرا وواجب است؟؟!!!؟