پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معاون‌اول قوه قضائیه:

طرح موضوع مذاکره بی‌معناست

حادثه طبس جلوه‌ای از قدرت لایزال خداوند است
پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 283328
معاون‌اول قوه قضائیه گفت: مذاکره با آمریکا را به مصلحت ملت ایران نمی‌دانیم و افرادی هم که دم از مذاکره با این کشور می‌زنند را محکوم می‌کنیم.
طرح موضوع مذاکره بی‌معناست
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در همایش استکبارستیزی که به مناسبت پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، در محل این واقعه برگزار شد، این روز را یوم‌الله دانست و اظهار داشت: در پنجم اردیبهشت 1359 در صحرای طبس جلوه‌ای از قدرت لایزال خداوند متعال متجلی شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول 34 سال عمر پربرکتش همواره در معرض توطئه‌های متعدد دشمنان از جمله تحمیل کردن جنگ و تلاش برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به فناوری هسته‌ای بوده است، اما اراده الهی یاری‌گر این انقلاب است و قدرت الهی با اراده رهبر انقلاب و با بصیرت مردم نازل شد تا ملت ایران اسلامی همواره پیروز و سرافراز بماند.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اراده ملت ایران بر این است که با اتکال به خدا و اعتماد به نفس، راه تعالی و کمال را بدون توجه به کارشکنی‌های دشمن بپیمایند و در واقع امروز ملت ایران به یقین رسیده‌اند که دست قدرت لایزال الهی با آن‌هاست که واقعه طبس نیز یکی از جلوه‌های مهم آن محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، یادآور شد: امروز دشمن قصد دارد تا در میان ملت اختلاف‌افکنی کرده و با فتنه‌گری در قبل، حین و بعد از انتخابات، از باشکوه و دلنشین بودن انتخابات جلوگیری کند، اما اراده پولادین ملت ایران این است که انتخابات را بانشاط، باشکوه و عزت‌آفرین برگزار کنند.

رئیسی همچنین به تلاش برخی برای برقراری رابطه بین ایران و آمریکا اشاره و بیان کرد: کسانی که بر زبان یا دل موضوع مذاکره با آمریکا را جاری می‌کنند باید بدانند همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، تا زمانی که دشمنی‌های فراوان آمریکا در عالم علیه ایران ادامه دارد، طرح موضوع مذاکره بی‌معناست، که دشمنی آمریکا هم در خوی او بوده و تمام نشدنی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه حاضر به عقب‌نشینی از خواسته‌های به‌حق خود نخواهد شد، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا را به مصلحت ملت ایران نمی‌دانیم و افرادی هم که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند را محکوم می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *