جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

درخواست تاج‌زاده برای تاییدصلاحیت مشایی

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 283316
هرچه زمان سپری می شود هم پوشانی و هم داستانی طیفی از فتنه گران با حلقه انحرافی پررنگ تر می شود.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در یکی از تازه ترین نمونه ها از این روند مصطفی تاج زاده نوشته ای به بیرون زندان ارسال کرده که در رسانه های ضد انقلاب منتشر شده وی ضمن اینکه ادعا می کند ماه پیش رو ماه راستی آزمایی حاکمیت است، از صلاحیت مشایی دفاع کرده است. تاج زاده با بیان اینکه در این ماه، ماه راستی آزمایی جناح حاکم است می افزاید: مشخص می شود که آیا مخالفت با استفاده از انتخابات آزاد به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده دشمن مطرح شده یا این اقدام زمینه ساز برپایی انتخاباتی مهندسی و فرمایشی است.

وی ضمن «استبدادی و برده داری» خواندن جمهوری اسلامی خواستار تایید صلاحیت نامزد فتنه گران «برای حل مشکلات کشور» شده و سپس به فراز اصلی می رسد: انتخابات حماسی و 50 میلیونی مستلزم تأیید صلاحیت همه کسانی است که حاضرند در چارچوب قانون اساسی فعالیت کنند. گروه احمدی نژاد نیز حق دارند رای آورترین نامزد خود را به صحنه بفرستند و شورای نگهبان حق ندارد و نمی تواند صلاحیت مشایی را رد کند.

وی در ازای این اظهارنظر از احمدی نژاد و دولت وی خواست صلاحیت نامزدهای جریان اصلاح طلب را در انتخابات شورا تایید کند.
یادآور می شود ادعای حماسه 50 میلیونی که از سوی احمدی نژاد نیز عنوان شده، متضمن مشارکت 100درصدی است حال آن که در انتخابات پر هیجان 4 سال پیش، مشارکت 85درصدی به عنوان یک رکورد بالا رقم خورد و معلوم نیست ایجاد چنین توقعات دور از واقع با کدام هدف صورت می گیرد.

اما درباره راستی آزمایی مورد نظر آقای تاج زاده باید تصریح کرد حقوق قانونی صرفاً متوجه افراد و گروه هایی است که حدود قانونی را محترم شمرده و اصرار بر قانون شکنی و نقض حقوق عمومی نداشته باشند. با این فرض راستی آزمایی نهادهای قانونی ناظر بر شورای نگهبان این است که با همه قانون شکنان و بدسابقه ها، با یک معیار برخورد کنند و از این جهت رد صلاحیت وابستگان به هر دو طیف فتنه و انحراف حتماً نظر آقای تاج زاده را برآورده خواهد کرد! همچنین باید گفت خلق حماسه برای جارو کردن عوامل انحراف و فتنه و فساد است نه متضمن میدان دادن به آنها.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *