پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

فرزند هاشمی سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 283278
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اظهار اینکه هنوز برای نهایی شدن لیست اصلاح طلبان در شورای شهر تصمیم گیری نشده است، تاکید کرد: محسن هاشمی به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تهران قرار خواهد گرفت.
فرزند هاشمی سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر
به گزارش جهان، نعیمه اشراقی با در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان با گروههای دیگر برای حضور در انتخابات شورای شهر ائتلاف نخواهند کرد، تاکید کرد: ممکن است لیست اصلاح طلبان با گروههای دیگر افراد مشابهی داشته باشد ولی این به معنای ائتلاف با گروههای دیگر نخواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه محسن هاشمی سرلیست اصلاح طلبان برای حضور در شورای شهر تهران خواهد بود، تاکید کرد: لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: گمان نمی کنم هنرمندان و یا ورزشکارانی که در انتخابات ثبت نام کرده اند سهم زیادی در لیست اصلاح طلبان داشته باشند.

اشراقی در خصوص حضور زنان در لیست اصلاح طلبان عنوان کرد: از آنجا که تعداد زنانی که در انتخابات شرکت کرده اند تنها 4 درصد است، طبیعتا در لیست اصلاح طلبان نیز زنان سهم زیادی نخواهند داشت.

وی افزود: فاطمه راکعی و معصومه ابتکار از جمله زنانی هستند که در لیست اصلاح طلبان حضور خواهند داشت.

پیروزی اصلاح طلبان در شورای شهر تهران بستگی به انتخابات ریاست جمهوری دارد

اشراقی با بیان اینکه بر خلاف گمانه زنی ها وی کاندیدای انتخابات شوراها نشده است، در خصوص امکان پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران بستگی به حضور و یا عدم حضور آقایان خاتمی و هاشمی دارد.

وی ادامه داد: اگر خاتمی یا هاشمی در انتخابات حضور داشته باشند آرا اصلاح طلبان بسیار بالا خواهد رفت و احتمالا پیروز انتخابات شورای شهر خواهند بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص احتمال پیروزی لیست های دیگر جز اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: اگر خاتمی و هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری حضور نداشته باشند، احتمال پیروزی لیست منتسب به آقای قالیباف که شهردار تهران هستند بیشتر از دیگران خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه اصلاح طلبان به جز شهر تهران برای انتخابات شورای شهر گسترده نیست، گفت: برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها در شهرستان ها به اندازه تهران سازماندهی شده نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *