چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۶

شکایت خانواده‌های شهدا ازبنیاد شهید

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب: 283239
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و با بیان اینکه جمعی از خانواده شهدا در دیدار با نمایندگان مجلس از نقش کمرنگ بنیاد شهید در رسیدگی به وضعیت خود اعلام شکایت کردند گفت: در این جلسه نمایندگان بر استیفای حق این خانواده ها تاکید کردند.
به گزارش جهان جمعی از همسران فرماندهان شهید دفاع مقدس روز چهارشنبه با برخی از نمایندگان مجلس دیدار و گفتگو کردند.

امیر خجسته در گفتگو با مهر با اعلام خبر فوق افزود: برخی از همسران فرماندهان شهید با حضور در مجلس ضمن بیان مشکلات و معضلات موجود در حوزه ایثارگران و خانواده های شهدا از نقش بسیار کمرنگ بنیاد شهید و رسیدگی به وضعیت خود اعلام شکایت کردند.

رئیس کمیسیون شوراها گفت: نمایندگان همسران شهید با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهدا در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نحوه برخورد بنیاد شهید و ارائه خدمات از سوی آن را بسیار ضعیف ارزیابی کرد.

وی افزود: با بیان اینکه خانواده شهدا اعتقاد دارند به جای تکریم، به آنان بی حرمتی شده است گفت: برخی از مطالبات و معوقات این خانواده ها پرداخت نشده است و این موضوع نشان از بی کفایتی برخی از عوامل بنیاد در رسیدگی به وضعیت ایثارگران را دارد.

وی با اشاره به مطالبات معوق خانواده شهیدانی که همسرانان آنان قبل از سال 77 بازنشسته شده اند گفت: عدم پرداخت این معوقات باعث بروز مشکلاتی در بین خانواده ها شده است.

بنابراین گزارش نمایندگان همسران شهدا دیدارهای جداگانه ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی  آقایان و خانم ها مصباحی مقدم ، پورمختار،  امیر خجسته ، مهناز بهمنی ، نایب رئیس فر اکسیون شاهد، محمد جواد کولیوند و عیسی دارایی داشته اند.

در این دیدار نمایندگان بر استیفای حق این خانواده ها تاکید کرده و بر پیگیری مجلس برای پرداخت معوقات خانواده های شهید خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام و خسته نباشید به مسئولین محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران . اینجانب فرزند شهید هستم از شهر آستانه استان مرکزی خواهشی که دارم از بنیاد شهید این است که وامی که سال 1386 به مبلغ ده میلیون تومان داده اند با این مبلغ من نتوانسته ام مسکنی برای خود و خانواده ام محیا کنم خواهشمند است فکری برای امثال ما که نتوانسته اند مشکلات خود را از این قبیل حل کنند چاره ای به اندیشید . با تشکر
همسرشهید
باعرض سلام وخسته نباشید .....من هم با اقای محترم موافق هستم به دست ما هم اب رفته من همسر شهید هستم وتوی این سالم در اجاره خانه ها مینشینم ,,,,,,,لطفا کاری بکنین به ما هم تعلق بگیرد ,,,باعرض تشکر
برادر شهید
چرا خانواده شهدای فاقد همسر ووالرین حذف شدهاند بنیاد شهید پاسیخ بده مگر شهدا فرق دارند کجای قانون دنیا بای این خانواده ها تبصره قایل شده عین بیمه
سعید
سلام آیا کسی نیست به این سازمانها رسیدگی کنن.من کارمند شهرداری آ.ش کوزه کنان هستم الان 4ماه هست حقوق نمیدن و از وقتی میدونن که خانواده شهید هستیم و نیروی های پیمانی هستیم انگار قراره جای اونارو بگیریم عمدا اذیت میکنن وحقوق نمیدن تا فرار کنیم. هیچ کدام از تسهیلاتی که برای ما هست هم در حقوق ما اعمال نمیکنن.مثل حق مسکن.کارانه و... استانداری هم بیشتر از 10 بار رفتیم کسیب اهمیت نمیده .حقوق ما با کل مزایا 1/000/000تومان هست.آیا این انصاف هست حق مارو بخورن گناه ما چی هست فقط اینه که از قشر این نوع ادما نیستیم یا چی.کی قراره به مارسیدگی کنه ه ه ه ه ه ه ه .
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من همسر شهید هستم شهیددریگان ناجا به شهادت رسیده ودرتاریخ 1/10/1394 به بازنشته شده وبعدا از گذشت دو ماه پاداش پایان خدمت داده شده ولی ذخیره مرخصی که نصف پولمون است دوساله هنوز خبری نیست هر چی پیگیری میکنیم بنیاد میگه برو ناجا ناجا میگه برو بنیاد آخر این پول کی وجه یگانی واریز میکنه دوسال باید تاکه زجر بکشیم شما رابخدا واریزش کنند بخدا همه وام بانکی داریم نداریم بدیم باخون شهدا بازی نکنید این انقلاب فقط توسط این شهدا بوده که شما راحت نشستید
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام من فرزندشهید که پدرم درناجا به شهادت نائل شده سه سال هنوزوام ازدواجم ندادند ونه وام مسکن وبا دپیلم خانه نشینم حالا اقایون بگید چکار کنم نامه‌ای بنیاد هرجا میبریم توی بانک وبرای استخدامی خودناجا بردم که برم استخدام ناجا بشم همه کارم درست کردم توی رصوی توی سیستم وارد کردند بازم یکماه برو بیا بازهم استخدام نکردند حالا شما بگید مسولین محترم باید چکارکنم تک فرزندم هیچ کاری نکردند لطفا پیگیری کنید