پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

مخالفت با افزایش4.5برابری حامل های انرژی

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 282865
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از تصویب درآمد 50 هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه ها در بودجه 92 و افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا 38 درصد به طور متوسط خبر داد.
به گزارش جهان، جعفر قادری در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه عصر امروز دوشنبه کمیسیون تلفیق و بررسی موضوع هدفمندی یارانه ها در بودجه 92اظهار داشت : درآمد دولت در هدفمندی یارانه ها در سال گذشته 42 هزار میلیارد تومان بود که امسال در بودجه 92 کمیسیون تلفیق این رقم را به 50 هزار میلیارد تومان رساند .

وی گفت : طبق مصوبه کمیسیون تلفیق چارچوبی که برای اجرای هدفمندی یاران ها در سال 92 مشخص شد دولت می تواند به طور متوسط قیمت حامل های انرژی را برای کسب این درآمد تا 38 درصد فزایش دهد .

به گفته قادری 11هزار و 200 میلیارد تومان از این مبلغ از بودجه و باقی از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تامین خواهد شد .

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان با بیان اینکه این کمیسیون در جزئیات تعیین قیمت های حامل های انرژی وارد نمی شود گفت: تعیین قیمت های هر کدام از حامل های انرژی به عهده خود دولت خواهد بود به نحوی که متوسط افزایش قیمت آنها 38 درصد شود.

دولت در لایحه پیشنهادی خود درآمد هدفمندی یارانه ها را 120 هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرده است که به گفته نمایندگان مجلس تحقق چنین درآمدی از هدفمندی نیازمند 4.5 برابر شدن (رشد 450 درصدی) قیمت حامل های انرژی است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بابا جان :
از طلا گشتن پشيمان گشته ايم
مرحمت فرموده ما را مس كنيد .

مرگ يكبار شيون يكبار قيمت حامل هاي انرژي را همه با قيمت كشور هاي همسايه برابر كنيد و متناسب با آن حقوق و دستمزد را هم بهمان ميزان بالا ببريد همه چيز متعادل مي شود. خلاصه ديگه هرسال به مردم شوك وارد نكنيد .به اين ترتيب ديگر كسي كالايی را قاچاق نخواهد كرد و جلوي مفت خوري ها هم گرفته خواهد شد .
واقعا"‌ جاي سئوال است كه چرا اين كار را نمي كنيد الا اينكه از اين محمل خودتان منافعي ميبريد . اينطور نيست . ؟؟؟