چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

عجیب‎ترین درمان‎های پوستی + تصاویر

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 282634
 شاید باورش کمی سخت باشد که عده ای در دنیا هستند که از فضولات پرندگان برای طراوت بخشیدن به پوستشان استفاده می کنند و این تنها یک مورد از عجیب ترین درمان های پوست است.
 
به گزارش ایسنا ، باشگاه خبرنگاران در ادامه نوشت: پوست بخشی از بدن که اولین نقطه ارتباطی با دنیا خارج به حساب می‎آید از اهمیتی بالا برخوردار است به طوری که بسیاری از مردم حاضرند به هر ترتیب ممکن پوستی لطیف برای خودشان ایجاد کنند. استفاده از ماسک‎های مختلف و عجیب یکی از این راه‎های درمانی است:
 
صورت آتشین
 
 
یکی از روش‎های عجیب و نوی درمان پوست صورت را می‎توانید در چین ببینید. در این روش ماسکی از مواد مختلف روی صورت قرار داده می شود سپس پارچه‎ای آغشته به الکل را روی ان می‎گذراند. افرادی که این کار را انجام می‎دهند اعتقاد دارند با آتش زدن پارچه ماسک بهتر جذب پوست می شود. دراین روش پوست به طرز عجیبی شفاف می‎شود اما باید خطراتی مانند سوختگی ناگهانی را به تن بخرید.
 
سیلی درمانی
 
 
یک زوج تایلندی به تازگی شغلی جدید برای خودشان دست و پا کرده‎اند. آن ها در بخشی از منطقه سنتی پایتخت این کشور به طور حرفه‎ای سیلی درمانی می‎کنند. آن ها برای هر 15 دقیقه 350 دلار هزینه می‎گیرند و این روزها افراد بسیاری به مغازه آن‎ها می روند تا بتوانند چین و چروک‎ها را کمی از بین ببرند.
 
صورت خون آشام
 
 
چند سالی است که یک روش درمانی در امریکا شروع به کار کرده است که طبق آن خون از بازو گرفته و به صورت تزریق می شود. در این روش از آنجایی که صورت بسیار زحمی می شود به روش خون آشام معروف شده است. بسیاری از هنرپیشه‎های تلویزیونی از این روش برای شفاف کردن صورت استفاده می‎کنند اما خیلی کم این روش بازخورد خوبی داشته است.
 
درمان با فضولات پرنده
 
 
بدبوترین روش درمان پوست را می‎توانید در ژاپن ببینید جایی که مردم پوست خودشان را به دست افرادی می‎سپارند که با فضولات پرندگان کار می‎کنند. متخصصین این رشته فضولات را با برنج و سبوس ترکیب می‎کنند و برای از بین بردن چین و چروک روی پوست می‎مالند. برخی اعتقاد دارند این روش حتی می‎تواند طراوت پوست را بیشتر کند.
 
ماسک‎های طلا
 
 
پس از بدبوترین و عجیب‎ترین نوبت به گران‎ترین روش درمان پوست می‎رسیم. در شهر فلوریدا آمریکا برخی از ثروتمندان با استفاده از ماسک‎های طلای 24 عیار پوست خودشان را لطافت می‎بخشند. در این روش کمی طلا با ماسک‎های عادی ترکیب می‎شود تا شفافیت پوست بیشتر گردد. البته همه کسانی که از این روش استفاده کرده‎اند آن را تقریبا بی‎نتیجه در درمان می‎دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *