کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین کارت زرد مجلس برای وزیر ارشاد

1 ارديبهشت 1392 ساعت 12:49

نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد درباره علت عدم تهیه آثار سینمایی در جهت مقابله با فعالیت‌های ضداسلامی آمریکا و صهیونیست قانع نشدند و نخستین کارت زرد مجلس به حسینی داده شد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز مجلس سوال ملی حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان از محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را بررسی کردند.

در خلاصه این سوال آمده است: علت عدم برنامه‌ریزی برای تهیه و ارائه آثار شاخص فرهنگی و هنری به خصوص در سینما جهت مقابله با فعالیت‌های ضداسلامی آمریکا و صهیونیسم چیست؟ چرا اعتبارات میلیاردی صرف پروژه‌های متضاد با فرهنگ اسلامی ایرانی می‌شود؟

بر این اساس در جلسه امروز وزیر ارشاد حضور یافت و در پاسخ به سوال نماینده فلاورجان توضیحاتی را ارائه کرد، اما پس از توضیحات وزیر حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد قانع نشده است.

بنابراین محمدرضا باهنر نایب رئیس‌مجلس که ریاست ساعات پایانی صحن علنی را بر عهده داشت، این سوال را به رای بهارستان‌نشینان گذاشت و وکلای ملت با 78 رای موافق، 80 رای مخالف و 19 رای ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن علنی اعلام کردند که از پاسخ ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قانع نشدند.
براین اساس نخستین کارت زرد مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی داده شد.


کد مطلب: 282584

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/282584/اولین-کارت-زرد-مجلس-وزیر-ارشاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com