کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا مردم علی دایی را بهترین بازیكن ایران می‌دانند؟

29 فروردين 1392 ساعت 18:42

موضوع پیامك برنامه این هفته نود سوالی درباره بهترین بازیكن دو دهه اخیر ایران بود كه از فوتبال خداحافظی كردند.


به گزارش جهان به نقل از نیمروز، نتیجه شاید از قبل مشخص نبود چرا كه پیش از این در یك نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین بازیكن ایران، احمدرضا عابدزاده نفر نخست شد و در نظرسنجی بهترین بازیكن دو دهه اخیر هم یكی از گزینه‌ها عابدزاده بود.

مهدی مهدوی كیا، كریم باقری و خداداد عزیزی هم جزو گزینه‌های این نظرسنجی بودند اما مردم ما نشان دادند كه بسیار باهوش و قدرشناس هستند و علی دایی را همچنان بهترین بازیكن ایران می‌دانند.

علی دایی با كسب حدود 45 درصد از آرای مردم به عنوان بهترین بازیكن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد و مردم با این انتخاب شاید حرف‌های زیادی به مهاجمان و بازیكنان فعلی تیم ملی زدند.

مردم می‌دانند كه علی دایی با تمام وجود خود برای تیم ملی و فوتبال ایران زحمت كشیده و برای همین همیشه از او با صفت "باغیرت" یاد می‌كنند.

مردم می‌دانند كه اگر همه چیزت مادیات و پول قراردادت باشد حاضر نمی‌شوی با طحال پاره و سر شكسته برای تیم ملی بازی كنی. حاضر نمی‌شوی برای اینكه توپ را وارد دروازه كویت كنی طوری خودت را سمت توپ پرت كنی كه گردنت در آستانه شكستن قرار بگیرد!

همیشه و حتی در حال حاضر انتقادات زیادی به نوع بازی و اخلاق تند علی دایی وارد شده و بسیاری از این انتقادات هم وارد است اما بخواهیم یا نخواهیم، فوتبال ایران با نام علی دایی در دنیا شناخته شده و اسم او به اندازه یك تیم ملی وزن دارد.

در نظرسنجی برنامه 90 مردم نشان دادند كه شاید علی دایی محبوب‌ترین نباشد اما مطمئنا بهترین فوتبالیست ایران حتی در طول تاریخ فوتبال این كشور است؛ چرا كه مردم ایران به قدرشناسی شهره‌اند و افرادی را كه برای آنها افتخارآفرینی كرده باشند با جان و دل دوست دارند.


کد مطلب: 282182

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/282182/چرا-مردم-علی-دایی-بهترین-بازیكن-ایران-می-دانند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com