جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۱۷

چرا مردم علی دایی را بهترین بازیكن ایران می‌دانند؟

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 282182
موضوع پیامك برنامه این هفته نود سوالی درباره بهترین بازیكن دو دهه اخیر ایران بود كه از فوتبال خداحافظی كردند.
چرا مردم علی دایی را بهترین بازیكن ایران می‌دانند؟
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، نتیجه شاید از قبل مشخص نبود چرا كه پیش از این در یك نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین بازیكن ایران، احمدرضا عابدزاده نفر نخست شد و در نظرسنجی بهترین بازیكن دو دهه اخیر هم یكی از گزینه‌ها عابدزاده بود.

مهدی مهدوی كیا، كریم باقری و خداداد عزیزی هم جزو گزینه‌های این نظرسنجی بودند اما مردم ما نشان دادند كه بسیار باهوش و قدرشناس هستند و علی دایی را همچنان بهترین بازیكن ایران می‌دانند.

علی دایی با كسب حدود 45 درصد از آرای مردم به عنوان بهترین بازیكن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد و مردم با این انتخاب شاید حرف‌های زیادی به مهاجمان و بازیكنان فعلی تیم ملی زدند.

مردم می‌دانند كه علی دایی با تمام وجود خود برای تیم ملی و فوتبال ایران زحمت كشیده و برای همین همیشه از او با صفت "باغیرت" یاد می‌كنند.

مردم می‌دانند كه اگر همه چیزت مادیات و پول قراردادت باشد حاضر نمی‌شوی با طحال پاره و سر شكسته برای تیم ملی بازی كنی. حاضر نمی‌شوی برای اینكه توپ را وارد دروازه كویت كنی طوری خودت را سمت توپ پرت كنی كه گردنت در آستانه شكستن قرار بگیرد!

همیشه و حتی در حال حاضر انتقادات زیادی به نوع بازی و اخلاق تند علی دایی وارد شده و بسیاری از این انتقادات هم وارد است اما بخواهیم یا نخواهیم، فوتبال ایران با نام علی دایی در دنیا شناخته شده و اسم او به اندازه یك تیم ملی وزن دارد.

در نظرسنجی برنامه 90 مردم نشان دادند كه شاید علی دایی محبوب‌ترین نباشد اما مطمئنا بهترین فوتبالیست ایران حتی در طول تاریخ فوتبال این كشور است؛ چرا كه مردم ایران به قدرشناسی شهره‌اند و افرادی را كه برای آنها افتخارآفرینی كرده باشند با جان و دل دوست دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
فقط عقاب دست نیافتنی آسیا، ناصر خان حجازی
زمان ناصر حجازی مگه چند تا تیم تو آسیا بود؟؟؟!!! اونقدر که عابد زاده مفید بود ایشون نبود الکی اسطوره آفرینی نکنید . ضمنا من خودم استقلالیم
من استقلالیم از دو آتیشه هاش ولی علی دایی رو دوست دارم به خاطر دینی که کمتر کسی در موقعیت دایی داره برای کمک به فقرا و جوانمردیش برای قرآن و نمازش قبل مسابقات برای اینکه هزار کشور رو رفت دینش سرجاش بود
مجتبی
عشق است علی خان دایی
چون ایشون انقدر پررو بودند که مجالی به شناخته شدن دیگران ندادند و مردم فقط ایشون رو خیلی زیاد می شناسند. دلیل دیگه ای نداره.
Latvia
چقدي بي ادب و بي انصاف.
اگر حرف زدن بلد نيستي ، حزف نزدن كه بلدي!
Iran, Islamic Republic of
یعنی آن همه فعالیت فوتبالی ایشان را قبول نداری؟؟ الان که ابشان نیست چرا یکی نتوانسته نظر مردم را به خود جلب کند؟؟
موسوی
United States
دایی و خداداد و کریم باقری وعلی کریمی و مهدی مهدوی کیا و علی پروین وناصر حجازی افتخار فوتبال ایران هستند .اما الان اکثر بازیکنان فقط دنبال پول هستند .علی دایی چون تحصیل کرده است شاخص همه است
با نظرت بسیار موافقم
عقاب آسیا که لقب خیلی هاست
از ناصر خان حجازی تا خداد عزیزی
اما فقط یه علی دایی هست
اونم کسی که با تمام وجود بازی میکرد و خیلی از پیروزی های ایران به خاطر گل های اون بود
علی
Norway
به هيچ عنوان علي دايي بهترين نبوده همه مي دونن مردم از لجبازي راي دادند . بهترين اون 4 نفره ديگه هستند
واقعا فوتبال ایران در حال حاضر محتاج تمام کننده ای مثل علی دایی هست.
امین
یاشاسین دایی.
بابا اكر احمد عابدزاده در ايران بود ومثل بقيه افراد روي بورد تبليغات بود باز هم اول ميشد علي دايي براي اين فوتبال زحمت كشيده ولي عابد زاده از اون بيشتر
دایی در تاریخ ایران تکرار نخواهد شد و ایشان افتخار فوتبال ایران هستند
علیرضا
هرکی تو این فوتبال پاگذاشت رنگ و رو گرفت!!!!! بندگان خدا حق من و شما رو دارن میدن به اینا میخورن یه لیوان ابم روش .... اونم از بازی کردنشون!!!!! فقط دنبال جیب خودشونن و تمام.
محسن
علی دایی واقعا زحمت کشیده پولشم گرفته دمشم گرم نوش جانش اما اشخاصی هم هستن که تو دید نیستن
دایی امپراطور آذربایجان