جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

فیلم انفجار در کارخانه کود شیمیایی «تگزاس»

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 282110
ساعاتی پیش انفجار مهیبی در کارخانه کود شیمیایی تگزاس به وقوع پیوست و شدت انفجار به حدی بود که صدای آن تا هفتاد کیلومتری محل حادثه نیز شنیده شد و احتمالاً دهها نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شامگاه گذشته حدود ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی، (اوایل صبح امروز)، یک کارخانه بزرگ تولید کود شیمیایی در حومه شهر «واکو»، ایالت تگزاس، واقع در جنوب آمریکا، دستخوش آتش سوزی وسیع شد که انفجاری شدید را به دنبال آورد.

برخی از اولین گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شدند که حال ۴۰ نفر از آنها وخیم اعلام شده است و احتمالاً ۷۵ نفر نیز کشته شدند.

بیش از ۱۰۰ ساختمان نیز متحمل خسارات شدیدی شده است که خانه سالمندان و یک مدرسه نیز شامل آن می‌شود.

بی بی سی نیز گزارش داد، شاهدان عینی گفته اند که پس از وقوع آتش سوزی و در حالیکه شعله‌های آتش تا ارتفاع چندین متر زبانه می کشید، انفجار شدیدی روی داد و ساختمان کارخانه را ویران کرد.

فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پیمان
ما ابراز همدردی با مردم بی گناه امریکا میکنیم.این جنایت بی شک همانند حادثه ی یازده سپتامبر و حادثه ی بوستون توسط دولت امریکا به همدستیه اسراییل میباشد.